اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

قتل فجیع مرد به خاطر خرید مانتو گران | مادر شوهر از خون عروس گذشت + جزئیات ماجرا

زن سالخورده اردبیلی از قصاص عروسش گذشت کرد.

قتل فجیع مرد به خاطر خرید مانتو گران | مادر شوهر از خون عروس گذشت + جزئیات ماجرا
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

چند سال قبل رسیدگی به درگیری منجر به قتل در اردبیل ، در جریان ماموران پلیسی و قضایی این شهر قرار گرفت. در این پرونده مرد جوان با اصابت ضربات چاقو توسط همسر خود به قتل رسیده بود که در تحقیقات قضایی پرونده سرنخ هایی از عامل قتل به دست آمده و زن جوان بازداشت شد.

متهم بعد از مواجهه به بازجویی های تخصصی لب به اعتراف گشود و گفت:«روز حادثه با دختر جوانم برای خرید به بازار رفته بودیم و برای دخترم یک مانتو گران قیمت خریداری کردم. وقتی همسرم از سر کار برگشت و متوجه شد که مبلغ زیادی بابت مانتو خرج کرده ام، با من درگیر شد و دعوای ما بالا گرفت. در جریان این درگیری من از شدت خشم با چاقو چند ضربه به او زدم که منجر به مرگش شد.»

با اعتراف صریح متهم به قتل، پرونده بعد از طی روال قانونی برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان اردبیل ارجاع شد. بنا به درخواست مادر مقتول به عنوان تنها ولی دم پرونده، متهم به قصاص محکوم شد و شمارش معکوس برای قصاص متهم آغاز شد.

بخشش عروس قاتل توسط مادرشوهر به حرمت عزای حسینی

هیئت جهادی بخشایش ستاد صبر استان اردبیل، مدتی است در پویشی تحت عنوان «به حرمت امام حسین می بخشم» برای جلب رضایت شاکیان پرونده محکومین به قصاص تلاش می کند.

هم زمان با عزاداری سیدالشهدا، لعضای هیئت بخشایش تلاش خود را برای جلب رضایت مادرشوهر متهم آغاز کردند و سر انجام در ایامم دهه اول محرم، این مادر داغدیده به حرمت خون حسین(ع) از قصاص عروس خود گذشت کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید