پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، باشگاه برزیلی فلامینگو اعلام کرد نتیجه تست اولیه ویروس کرونا بر روی خورخه ژسوس، سرمربی پرتغالی این تیم مثبت اعلام شده است. هر چند در اطلاعیه باشگاه آمده که این تست، صرفا تست اولیه بوده و نتیجه آن را نمی‌توان قطعی تلقی کرد.

01486139

خورخه ژسوس 65 ساله اخیرا خواسته بود که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، فوتبال برزیل به حالت تعلیق در بیاید. ژسوس گفته بود در اروپا دوستانش را به خاطر این ویروس از دست داده و از کنفدراسیون فوتبال برزیل خواسته بود هر چه سریع تر در این باره اقدام قاطعی انجام دهد.

باشگاه فلامینگو در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که تا زمان بررسی دقیق نتیجه این آزمایش و انجام آزمایش‌های بعدی، ژسوس تحت مراقبت تیم پزشکی باشگاه قرار دارد.

باشگاه فلامینگو روز دوشنبه از همه بازیکنان و کادر فنی‌اش تست کرونا گرفت و اعلام کرده که به جز خسوس، نتیجه تست همه اعضای باشگاه منفی بوده است.

ژسوس پیش از این اعلام کردده بود که تیمش به خاطر خبرهای تلخ ناشی از شیوع ویروس کرونا از نظر روانی تاثیر منفی گرفته و او دوست ندارد شاهد تلاش بازیکنانش پشت درهای بسته باشد.

ژسوس در این باره به تلویزیون برزیل گفته بود:" من یکی از دوست‌هایم را در پرتغال از دست داده‌ام. کرونا به هیچ وجه شوخی نیست. ما باید در برزیل هم این را بدانیم و مثل کشورهای دیگر اقدامات احتیاطی را در دستور کار قرار بدهیم".

ژسوس پرتغالی سابقه سرمربی‌گری در خاورمیانه را هم دارد و از جمله هدایت الهلال عربستان را به عهده داشته است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: