به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهرداد میناوند در نهم آذر ماه سال 1354 در منطقه جی تهران به دنیا آمد. مهرداد میناوند از کودکی عاشق فوتبال بود و زمانی که در بیست سالگی به عضویت تیم ملی فوتبال ایران در آمد، مهرداد میناوند برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرده‌است. با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شده‌است مهرداد میناوند با اشتروم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده‌است. تعداد بازی‌های او در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ بازی می‌باشد.مهرداد میناوند تصویری  از کارت عروسیش در رندترین تاریخ قرن در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.

ereHF3s4C5Yn

ازدواج مهرداد میناوند در اتریش

میناوند :همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست، میناوند حضور فعالی در خیریه ها دارد.

دوران ملی مهرداد میناوند

مهرداد میناوند در طول بیش از ۷ سال حضور در تیم ملی، در ۶۷ مسابقه برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و ۴ گل نیز زده‌است.

مهرداد میناوند

ماجرای تصادف و لندکروز له شده مهرداد میناوند

او در مهر ما 94 تصادف شدیدی داشت :میگوید :یه تصادف ناجور داشتیم و خوشبختانه مشکلی برامون پیش نیومد. لندکروزی که توش بودیم له شد اما من و دوستام سالمیم.
گل های ملی مهرداد میناوند

مهرداد میناوند در طول بیش از 7 سال حضور در تیم ملی، در 67 مسابقه برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و 4 گل نیز زده است.

مهرداد میناوند

بیزینس و کار اقتصادی مهرداد میناوند

بازیکن اسبق تیم ملی، اغل خارج از کشور به سر می برد و در کار معدن و استخراج سنگ های قیمتی است  او امتیاز سه فقره سنگ معدن زینتی را دارد و آنها را به خارج از کشور بویژه کشورهای عربی صادر می کند  البته او یک فروشگاه بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی در پاساژ «میلاد نور» دارد

مهرداد میناوند

 همسر اول مهرداد میناوند

آقای مهرداد میناوند سالها پیش و زمانی که ۲۵ سال سن داشته با خانمی ایرانی در اتریش آشنا می شود و با او ازدواج می کند حاصل ازدواج آنها یک فرزند پسر به نام آریا بوده که در حال حاضر در اتریش زندگی می کند

مهرداد میناوند زندگی‌اش با همسر اولش چندان پایدار نبوده و در نهایت از یکدیگر جدا می شوند بعد از گذشت چند سال از طلاق آنها آقای میناوند تصمیم می‌گیرد که در سال ۱۳۹۹ مجددا ازدواج کند همسر دوم ایشان خانم شبنم کمانگر بوده که بعد از چند ماه زندگی زناشویی عمر مهرداد میناوند به دنیا نبوده و فوت میکند

مهرداد میناوند سالها از همسر سابق و فرزندش دور بوده است همسر سابق او در اتریش زندگی میکند و پسرش آریا نیز در نزد او زندگی میکند مهرداد میناوند در یک پیام ویدئویی که قرار بود روز پدر برای پسرش بفرستد گفت پسرم سالها کنارت نبودم اما میخواهم به زود در آغوشت بگیرم و با تمام وجودم حست کنم و این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

اما متاسفانه عمر مهرداد به دنیا نبود و این اسطوره فوتبال در به آغوش گرفتن فرزندش نیز ناکام ماند.

مهرداد میناوند

ناراحتی همسر میناوند

امروز ویدئویی از مرحوم میناوند و همسرش منتشر شده که باعث دلخوری خانم شبنم کمانگر شده است. این ویدئو توسط بعضی کاربران دست به دست در فضای مجازی می چرخد که مربوط به عروسی میناوند است.

همسر مهرداد اما با گلایه از این اتفاق تاکید کرد انتشار آن باعث دلخوری و ناراحتی‌شان شده است. او همچنین از مردم تقاضا کرد این ویدئورو را ریپورت و یا آنکه از انتشار آن خودداری کنند.