جدیدترین قیمت پراید + لیست قیمت خودرو در بازار

کد خبر: 1051980

قیمت انواع ساینا و کوییک دست دوم در بازار یک هفته گذشته را مشاهده کنید.

جدیدترین قیمت پراید + لیست قیمت خودرو در بازار

قیمت پراید همچنان با تغییرات در بازار مواجه است . قیمت پراید از ابتدای امسال شروع به افزایش کرده بود. فروش های فوری شرکت سایپا هم البته روی قیمت پراید تاثیراتی داشته است. قیمت پراید  در انتهای سال احتمالا رو به افزایش خواهد رفت. 
جدیدترین خبرها در مورد قیمت پراید را در ادامه می خوانید: به این دلیل که ۲ خودروی ساینا و کوییک به نوعی فیس‌ لیفت تیبا صندوق‌ دار و هاچ‌ بک به شمار می‌روند، بنابراین فرم کلی نمای جانبی این ۲ خودرو تفاوتی با یکدیگر ندارد و صرفا برخی تزیینات بیشتر در نمای جانبی کوییک منجر به اسپرت‌ شدن بدنه این خودرو شده است.

با این حال این دو خودرو در بازار دست دوم، از ماشین‌های پرفروش به حساب می‌آید. قیمت این ۲ خودرو که در جدول زیر ویژه ماشین‌های ساخت سال ۹۷ تاکنون و با کارکرد بیشتر از ۱۰ هزار کیلومتر است را مشاهده کنید:

قیمت پراید

قیمت پراید/ آخرین وضعیت معاملات در بازار خودرو (۹۹/۱۲/۰۱)

بازار خودرو همچنان در رکود به سر می‌برد. قیمت محصولات ایران خودرو در بازار تغییراتی به شرح زیر داشته است.در مهم‌ترین معاملات خودرو‌های ایران خودرو پژو پارس ۲۱۵ تا ۳۱۲ میلیون تومان خرید و فروش شد، سمند EF۷ معادل ۲۰۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین پژو پژو ۲۰۶. تیپ ۲ (ساده) معادل ۱۹۶ میلیون تومان خرید و فروش شد. این درحالیست که قیمت این خودرو در نمایندگی ۱۱۰ میلیون تومان است.

قیمت دنا پلاس ( تیپ ۱ ) با موتور EF۷ نیز ۲۸۶ میلیون تومان در بازار تعیین شد.

در اندک معاملات امروز قیمت محصولات سایپا، برخی خودروهای سایپا تغییراتی به شرح زیر را داشته است:

در مهم‌ترین معاملات سایپا قیمت پراید ۱۱۱ SE (سفید) برابر ۱۳۰ میلیون تومان و تیبا SX سفید ۱۲۴ میلیون تومان خرید و فروش شد.

ساینا EX فول ۱۳۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و آریو ۱۶۰۰ اتوماتیک با قیمت ۳۸۸ میلیون تومان معامله شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها