پایگاه خبری خانه فوتبال:

هدیه بازوند پس از بازی جذاب در دو سری سریال نون خ به شهرت بیشتری رسیده است هدیه بازوند‌ 33 سال سن دارد و  متولد 27 مرداد ماه 66 در بندرعباس است اما اصالنا کرد می باشد.هدیه بازوند‌ فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد.هدیه بازوند‌ با گذراندن دوره های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد .هدیه بازوند‌ بازیگری را را از کلاس های موسسه امین تارخ شروع کرد سپس وارد موسسه نقش اول شد و در کلاس های سیروس الوند و بهرنگ توفیقی هم شرکت کرد.

تصویر جدید هدیه بازوند:

هدیه بازوند،روژان

 

 

هدیه بازوند،روژان

وی بازیگری را برای اولین بار با حضور در سریال نمایش خانگی هشتگ خاله سوسکه آغاز کرد و بعد از آن در یک فیلم سینمایی به کارگردانی سیروس الوند حضور یافت .
اوج شهرت و دیده شدن او با فصل اول سریال نون خ که در نوروز 98 پخش گردید آغاز شد و در فصل دوم سریال نیز حضور داشت

هدیه بازوند در ارتباط با نقش روژان در سریال نون خ می¬گوید: «مـن یک دختر شهری ام با تحصیلات دانشگاهی، اما روژان دختری روستایی با مدرک دیپلم بود، افکار مـن و روژان باهم فرق دارد، اما از نظر روحی و خصوصا «کرد» بودن خودم، با نقش روژان بـه خوبی ارتباط برقرار کردم.»

عکس لو رفته هدیه بازوند‌ در ساحل دریا را می بینید

هدیه بازوند،روژان

داستان سریال نون خ

داستان سریال نون خ یک درام طنز می‌باشد. کاراکتر اصلی داستان نورالدین خانزاده است که بعدا بصورت مخفف ن. خ شناخته می‌شود، او معتمد و امین کشاوارزان است که در اثر بروز مشکلات اقتصادی دجار مشکلاتی می‌شود.

انتقادات به لهجه کردی

سریال که پخش شد عده‌ای از کرد زبانان مهربان و نازنین انتقاد کردند و گفتند که لهجه ما کردی نیست. مـا بخاطر پخش سراسری نمی‌توانستیم کردی صحبت کنیم، و وادار بودیم با لهجه صحبت کنیم که انگار یک کرد زبان می‌خواهد پارسی حرف بزند.
هدیه بازوند درباره فرهنگ غنی مردم کرد می‌گوید: «کُرد زبان‌ها فرهنگ بسیار غنی و اصیلی دارد که به نظر من سریال نون خ توانست فقظ بخشی از این فرهنگ را به نمایش بگذارد. کرد‌ها حتی بسیار مهربان‌تر از آن هستند که در این مجموعه می‌بینید، اما بخاطر ماهیت طنز آن داستان‌های اغراق آمیز جالبی دارند.»

تصویری از هدیه بازوند و همسرش:

هدیه بازوند،روژان

 

 
 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: