پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی پیشین تیم ملی گفت: برخورد کریمی پس از عدم انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون، خیلی خوب بود و او برای آینده فوتبال ایران ایستاد.
  حشمت مهاجرانی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از قبل هم پیش‌بینی می‌شد که شانس انتخاب علی کریمی کم است و شاید رای نیاورد. برخورد کریمی پس از عدم انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، خیلی خوب بود و عاقلانه رفتار کرد. او تا آخرین لحظه عقب نکشید و برای آینده فوتبال ایران ایستاد. 
وی ادامه داد: وقتی ۱۶ نفر از خانواده فوتبال، مربیان و کاپیتان تیم ملی، بازیکنان و مربیان فوتبال بانوان که کارشان فوتبال است، به کریمی رای ندادند، فوتبال ایران شکست خورد نه کریمی. باید به آن ۹ نفر درود فرستاد. عکس‌العمل کریمی خوب بود، او برای خانواده فوتبال دری را باز کرد که در آینده مثمرثمر خواهد بود. برای کاپیتان تیم ملی هم متاسفم که به کریمی رای نداد.
رمربی پیشین تیم ملی در خصوص انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: عزیزی خادم قبلا در فدراسیون کار کرده، نکات مثبت و منفی را می‌داند و تجربه کافی را دارد. امیدوارم فوتبال ما بتواند در تمام زمینه‌ها پیشرفت داشته باشد. 
مهاجرانی تصریح کرد: فوتبالی‌ها نباید قدمی به عقب بگذارند، باید همیشه حاضر باشند چرا که همیشه مسائل به این شکل نخواهد ماند.این ۴ سال زمان خوبی است که تمام فوتبالیست‌ها و پیشکسوت‌ها برای آینده فوتبال ایران کار و تلاش کنند. فوتبالی‌ها باید حمایت کنند و تمام انرژی‌شان را برای توسعه فوتبال به کار ببرند. امثال هاشمیان‌ها، کریمی‌ها و مهدوی‌کیاها می‌توانند نقش موثری در توسعه تیم‌های پایه کار کنند. آنها تجربه لازم را دارند و به هر نوعی که فکر می‌کنیم می‌توانند کمک کنند باید از تجربه بین‌المللی‌شان استفاده کنیم./خبرورزشی -

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: