کد خبر : 1755 / /
/

پشت صحنه جنجالی سریال پایتخت که اشک همه را در آورد+فیلم لو رفته

پشت صحنه سکانسی که پای ارسطو را سگ گاز گرفت را در این ویدئو ببینید.

پشت صحنه جنجالی سریال پایتخت که اشک همه را در آورد+فیلم لو رفته

پشت صحنه سکانس هایی از  سریال پایتخت را مشاهده می کنید . سریال پایتخت  مجموعه داستان زندگی یک خانواده مازندرانی را روایت می‌کند. سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد.سریال پایتخت ۶ در رامسر فیلمبرداری می‌شود وبه زمان پخش این مجموعه نزدیک می‌شویم.آخرین اخبار مرتبط با سریال پایتخت را در سایت خبرآزاد ببینید.

 زمان بازبخش دو قسمت پایانی سریال پایتخت

دو قسمت پایانی سریال «پایتخت ۶»، در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه سال گذشته پخش شد. قرار است امشب دوباره این دو قسمت برای مخاطبان بازپخش شود.این دو قسمت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌روند.

«پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده، مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. این مجموعه داستان زندگی یک خانواده مازندرانی را روایت می‌کند.

رحمت سریال پایتخت استاد دانشگاه شد

زمان پخش سریال پایتخت 

سریال «پایتخت ۶» که نوروز ۹۹ از تلویزیون پخش شد، به صورت خلاصه و در قالب ۷ قسمت از ۲۱ اسفند ماه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

همچنین دو قسمت جدید این فصل که در این روز‌های پایانی سال تصویربرداری شده است، در روز‌های ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه از شبکه یک پخش خواهد شد.

آنطور که اعلام شده است، قصه دو قسمت پایانی «پایتخت ۶» نگاهی طنزآمیز به برخی مسائل و حواشی کرونا دارد و درحقیقت روند قصه ۱۵ قسمت قبلی را تکمیل می‌کند.

سریال «پایتخت ۶» سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در کشور نیمه تمام ماند و عوامل در همان زمان وعده ساخت قسمت‌های پایانی منوط به بهتر شدن شرایط را داده بودند.

سریال پایتخت

فصل ششم این سریال همچنین با حاشیه‌هایی همراه شده بود. بر این اساس سیروس مقدم، کارگردان این مجموعه و سازنده آثاری همچون اغما، مدینه، چک برگشتی، روز حسرت و ... پیش از آغاز تصویربرداری ۲ قسمت پایانی با رییس صداوسیما دیدار داشت.

مدیر روابط عمومی معاونت سیما درباره سیاست تلویزیون برای ادامه فصل‌های «پایتخت»، اعلام کرده است: این مجموعه نمایشی در فصل‌های گذشته الگوی موفقی در سریال سازی و حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی‌بوده، مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده و ان شاءالله پس از ارائه طرح مناسب، زمینه تولید فصل هفت «پایتخت» مهیاست.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.