این سه زن محسن نامجو را متهم به تجاوز کردند/ محسن نامجو اعتراف کرد

کد خبر: 1061228

سه چهره زن ایرانی یعنی بشری دستورنژاد، لونا شاد و پانیدا محسن نامجو را به تعرض متعم کردند.

این سه زن محسن نامجو را متهم به تجاوز کردند/ محسن نامجو اعتراف کرد

محسن نامجو (زادهٔ ۱۴ اسفند ۱۳۵۴ در تربت جام) آهنگساز، خواننده، نوازندهٔ سه‌تار، دوتار، گیتار، و ترانه‌سرای ایرانی است. محسن نامجو هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند. محسن نامجو آموزش موسیقی را از نوجوانی با نت‌خوانی و آواز آغاز کرد. ویژگی کارهای محسن نامجو «پیوند» است: پیوند سبک‌های گوناگون موسیقی ایرانی و خارجی و تلفیق اشعار کلاسیک پارسی با شعرهایی که خود می‌سراید. محسن نامجو با انتشار یک ویدئو اتهام های آزار جنسی را پذیرفته و عذرخواهی کرده است.

بشری، لونا شاد و پانیدا محسن نامجو را متهم به تجاوز کردند

سه چهره زن ایرانی یعنی بشری دستورنژاد، لونا شاد و پانیدا محسن نامجو را به تعرض متعم کردند.

محسن نامجو

در حالی که به تازگی ادعای ریحانه پارسا در مورد تجاوز یکی از کارگردانان به او جنجالی شده است یک خواننده زن ادعای دیگری مطرح کرد. پانیدا محسن نامجو را متعم به تجاوز کرده است.

به گزارش وقت صبح شب گذشته 26 فروردین روایت چند زن ایرانی از جمله دو  بازیگر ایرانی در کلاب هاوس از آزارگری محسن نامجو برگزار شد.

دو تا از دوستان محسن نامجو یک روم برگزار کردند و در مورد او صحبت می‌کنند که بعد دو ساعت دو نفر روایت خود را از تجاوز محسن نامجو بیان می‌کنند.

پانیدا، خواننده ای که با شرکت در یک مسابقه استعداد یابی به شهرت رسید، در این اتاق از تجربه تعرض محسن نامجو به خودش گفت.

پانیدا خواننده استیج از تجاوز نامجو گفت.

او اعلام کرد که مصطفی هروی دوست نامجو یک شب در بیرون از اتاق حال بد او را دیده بود.

محسن نامجو

اضافه شدن لونا شاد، مجری سابقه شبکه ماهواره ای صدای آمریکا به جمع مدعیان آزار جنسی توسط محسن نامجو ماجرا را طور دیگری پیش برد.

لونا مدعی شد  توسط محسن نامجو مورد آزار جنسی قرار گرفته و تجربه اش همانند بشری است.

لونا شاد در ادامه صحبت هایش گفت:« ما پس از این تجربه همواره دعوت به سکوت شدیم. »

پیش از این، بشرا دستور نژاد، مدل و نقاش ایرانی ساکن آمریکا نیز بارها با انتشار مطالبی محسن نامجو را متهم به تعرض جنسی به خود کرده بود.

واکنش ها به کلاب هاوس بشرا دستور نژاد، لونا شاد و پانیدا در مورد تجاوز نامجو

کاربران فضای مجازی نوشتند: پانیدا بار دیگه روایت رو تعریف کرد. مشخص شد مصطفی هروی (از دوستان نامجو) از کسانی بوده که اون شب بیرون اتاق حال ناخوش پانیدا رو دیده. حالا کمی تایید کمی انکار بخاطر رابطه دوستانه.

قربانیان محسن نامجو یکی دو تا هم نیستن، بعد از بشری و پانیدا حالا لونا شاد هم اومد و گفت نامجو بهش آزار جنسی رسونده.

لونا شاد هم همین الان در کلاب‌هاوس نامجو را متهم به آزار جنسی کرد. گفت شبیه آنچه بود که برای بشری اتفاق افتاده. لون شاد گفت ما همواره دعوت به سکوت شدیم.

یک روم هست تو‌ کلاب هاوس در مورد اتهام تجاوز به نامجو. پانیدا که ظاهرا یکی از کساییه که بهش تعرض شده اومد توضیح داد چی شده.

مصطفی هروی که برگزار کننده مراسم اون شب بوده هم سعی کرد در بره از گفتن حقیقت، ولی یکجا از دهنش در رفت گفت محسن خودش تایید کرده این اتفاق رو.

پیام های رد و بدل شده راجع به تجاوز

یکی از قربانیان مسج‌های رد و بدل شده با مصطفی هروی، دوست صمیمی نامجو رو خوند که خود نامجو از رفتارش ابراز پشیمونی کرده. میگه: من گفتم اگر محسن کاری کرده باشه، حتما پشیمانه!

یکی از دوستان آقای نامجو اول خیلی ریز طرفداریش رو میکرد میگفت نباید آبروشو برد. یکم بعد فهمیدیم خودش یکی از کساییه که کلا از آزار خبر داشت بهش هم میگفتن خب بگو چی دیدی مِن و مِن میکرد نمیتونست حرف بزنه.

پانیدا خطاب به دوستش که مشترکا دوست نامجو هم هست گفت من نمی‌خوام تو چیزی رو تایید کنی فقط یادته اون شب من اومدم بیرون داشتم گریه می‌کردم؟ یادته تعریف کردم چی شده تو گفتی پشتتم؟ می‌گه نه من یادم نمیاد.

وااای چقدر داستان بُشرا دردناکه… لعنت به این سکوت‌ها لعنت به این سکوت‌ها.MeToo. پتیشنی درست شده «درخواست توقف حضور محسن نامجو در رسانه های جمعی تا رفع اتهامات تعرض جنسی از او»

من نبودم و نمی‌دونم نقل‌قول‌های توییتری چقدر دقیقه ولی انگار ماجرا انقدر مهم بوده که بعدش چندین اتاق دیگر درباره موضوع راه افتاد و بحث‌ها همچنان در کلاب‌هاوس ادامه داره. از چند روز پیش هم هر روز اتاقی بود در این زمینه.

پانیدا کیست؟

پانیدا که اتهام تجاوز را به محسن نامجو وارد کرده خواننده ای است که در مسابقات ماهواره ای معروف شد. او در ده سالگی به هلند مهاجرت کرده است.

در یازده سالگى شروع به ساخت ملودى و ترانه هایى که بر گرفته از احساساتش بود کرد. او می گوید در لحظاتى که زندگى برایش کمتر زیبا بود به موسیقی پناه برده و آن را همچون آغوش مادر که همیشه به گرمى پذیراست، می یافت.

مپانیدا تحت حمایت و تشویق پدرش که خود بارها قهرمان اروپا و مربى تیم ملى تکواندو در هلند بوده است در دوران نوجوانى مقام قهرمانی کشور (هلند) را دررشته تکواندو کسب کرد.

بشرا دستورنژاد کیست؟

بشرا دستورنژاد حقیقی (زاده ۱۸ فروردین ۱۳۶۴) بازیگر و مدل ایرانی، زاده شهر شیراز است. بشرا در سن ۱۲ سالگی مدلینگ و پایه‌های هنر را از عمه اش، شبن دستورنژاد حقیقی که خود یک نقاش حرفه ای در ایران بود آموخت.

گذران اوقات بشرا با عمه اش اورا با عظمت دنیای هنر آشنا نمود و همین مورد شروع حرفه بشرا در مدلینگ بود. دستورنژاد مدلینگ حرفه‌ای را از سال ۲۰۰۹ در ترکیه آغاز نمود.

او برای چندین کمپین محلی و کشوری هنرنمایی کرد و در سال ۲۰۱۲، دستاوردهای شغلیش اورا به ایالات متحده رسانیدند. در همین دوره او با شرکت در مشاغل و فعالیت‌های مختلف خود را به سمت موفقیت سوق داد.

لونا شاد کیست؟

مه‌نور شادزی، مشهور به لونا شاد متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۱ در اصفهان گوینده تلویزیونی و هنرپیشه سینما است. وی در سال ۱۳۶۳ در ۱۲ سالگی ایران را ترک کرد و به همراه خانواده‌اش به فرانسه رفت.

لونا شاد گفت نامجو به او تعرض کرده است.

او پس از گذراندن دوره دبیرستان در رشته فلسفه، در رشته بازرگانی بین‌المللی در پاریس تحصیل کرد و برای سه سال در بخش بورس سهام در بانکی فرانسوی کار کرد.

وی به عنوان مجری و برنامه‌ساز به شبکه تلویزیونی بخش فارسی صدای آمریکا پیوست. وی مدتی طولانی مجری برنامه شباهنگ بود که هر شب از صدای آمریکا به صورت زنده پخش می‌شود.

او پس از چند سال اجرا و برنامه‌سازی در صدای آمریکا، در پاییز ۱۳۸۷ با این شبکه قطع همکاری کرد. در سال ۱۳۸۷ خبر ازدواج آرش سبحانی و لونا شاد منتشر شد.

مصطفی هروی کیست؟

مصطفی هروی٬ هنرمند تجسمی (Visual Artists) فیلم‌ساز و عکاس هنری، متولد ۱۳۵۳ مشهد، متولد شد. او از کودکی با تشویق پدر به خطاطی٬ نقاشی روی آورد.

مصطفی هروی نقاشی را در محضر اساتیدی چون حسین طالبی٬ امیر خواجه‌امیری، … دنبال کرد. او فارغ‌التحصیل در رشته هنرهای تجسمی آکادمی هنر «ریتفلد» آمستردام است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها