پایگاه خبری خانه فوتبال:

آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون ایران در نهم آذر 1363 در کرمانشاه متولد شد. علت مرگ آزاده نامداری اعلام شد. آزاده نامداری دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران بود. آزاده نامداری چند سال گذشته طی سفر به خارج از کشور حاشیه ساز شد.مرگ آزاده نامداری مردم را بسیار ناراحت کرد. متاسفانه آزاده نامداری در تاریخ 7 فروردین سال 1400 در منزل شخصی اش زمانی که تنها بود فوت کرد.

افشای آخرین سخنان آزاده نامداری پیش از فوتش

عکس حیوان خانگی ترسناک همسر آزاده نامداری!

آزاده نامداری

سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری است. او در سال ۱۳۶۰ متولد شده و فارغ التحصیل رشته سیاست گذاری عمومی است. سجاد عبادی به عنوان سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی مهر البرز فعالیت می کند. به تازگی آزاده نامداری تصویری از همسرش با یک آیگوآنا در اینستاگرام منتشر کرده است. در قسمت زیر تصویری از حیوان خانگی عجیب همسر آزاده نامداری را قرار داده ایم.

عکسی که آزاده نامداری از همسرش با یک ایگوانا در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

آزاده نامداری

 

همسر دوم آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی و فریده ماشینی. نکته جالب این‌که شغل همسر او ربطی به هنر و رسانه ندارد.

آزاده نامداری

سجاد متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی و سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی(غیردولتی) مهرالبرز است و پدرش قائم مقام و عضوهیات علمی همان دانشگاه.
پدر سجاد عبادی رحیم عبادی است که دارای سوابق طولانی در آموزش و پرورش است و مدتی مدیرکل آموزش و پرورش تهران بوده و معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش هم در کارنامه او به چشم می خورد. او در دولت اصلاحات به ریاست سازمان ملی جوانان رسید.
رحیم عبادی که حالا پدرشوهر آزاده نامداری است، استادیار دانشگاه فرهنگیان و عضو هیئت امناء و هیئت موسس و قائم مقام دانشگاه غیردولتی مهرالبرز اولین دانشگاه مجازی ایران است.

آزاده نامداری

پدر شوهر آزاده نامداری

مرحومه فریده ماشینی مادر سجاد عبادی که هم اکنون در قید حیات نیست فارغ التحصیل مطالعات زنان از دانشگاه علامه و مهندسی شیمی از دانشگاه امیر کبیر بود بیشتر به عنوان پژوهشگر و فعال زنان شناخته می شد. ماشینی در خرداد ۹۱ و بعد از مدتی ابتلا به سرطان درگذشت.

گزارش تصویری از مراسم تدفین آزاده نامداری

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: