کد خبر : 3218 / /
/

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: به هیچوجه سهمیه افراد بالای ۸۰ سال و هیچ گروهی سوخت نمی شود و حتما همکاران ما در وزارت بهداشت با آنان تماس می گیرند.

علیرضا رئیسی روز شنبه پس از نشست ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: در جلسه امروز ستاد ملی کرونا مصوب شد که از امروز ساعت ۱۴ سامانه salamat.gov.ir باز می‌شود , افراد بالای ۸۰ سال سن که تا کنون با آنها تماس نگرفته اند  برای تزریق واکسن کرونا می‌توانند وارد این سایت شوند و کدملی و شماره تلفن تماس را وارد کنند .کشورهای دیگر نیز تزریق واکسن کرونا را آغاز کرده اند. واکسن کرونا در حال حاضر از روسیه به ایران وارد می شود. واکسن کرونا در ایران هم ساخته شد و در حال حاضر در مرحله تست است. واکسن کرونا برای تزریق توسط مراقبان سلامت ملاحظاتی دارد که این موارد توسط تزریق کنندگان واکسن در نظر گرفته شده است

وی افزود: در واکسیناسیون هم مصوب شد با توجه به اینکه از امروز ساعت ۱۴ سامانه باز می‌شود. افراد بالای ۸۰ سال سن که تا کنون با آنها تماس نگرفته اند می‌توانند وارد شوند و کدملی و شماره تلفن خود را وارد کنند.

تزریق واکسن کرونا

واکسن کرونا

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: به هیچوجه سهمیه افراد بالای ۸۰ سال و هیچ گروهی سوخت نمی‌شود و حتماً همکاران ما در وزارت بهداشت با آنان تماس می‌گیرند.

وی ادامه داد: از طرفی باید به شدت از تجمع و صف پرهیز کنیم. همه دستگاه‌های دولتی، نظامی، انتظامی و غیر دولتی موظف شدند فضاها و سالن‌هایی که دارند را برای واکسیناسیون در اختیار وزارت بهداشت بگذارند. آموزش و پرورش، وزارت علوم و وارت ورزش نیز همین طور تا در فضای بزرگ‌تر و با تهویه مناسب وا کسیناسیون را انجام دهیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.