کد خبر : 3976 / /
/

بیوگرافی علی شکارچی ، زندگی نامه و بیوگرافی دو زنه اینستاگرامی و بیوگرافی زن اول و زن دوم علی شکارچی را در سایت خبر روز بخوانید

علی شکارچی مرد دوزنه یکی از شاخ های جدید اینستاگرام شده . علی شکارچی مرد دوزنه یا علی هانتر به مرد دو زنه ی اینستاگرامی معروف شده است .علی شکارچی مرد دوزنه  در اینستاگرامش ویدئوها و تصاویری از هر دو زنش منتشر می کند و از زندگی شاد و مثبتش می گوید .علی شکارچی مرد دوزنه 31 ساله است . علی شکارچی مرد دوزنه اصالتا بوشهری است

همسران علی شکارچی مرد دوزنه

علی شکارچی مرد دوزنه

علی شکارچی و همسرانش در اینستاگرام غوغا به پا کرده اند.

علی شکارچی مرد دوزنه کیست ؟

علی شکارچی مرد دوزنه

در مورد شغل علی شکارچی اطلاعات چندانی در دست نیست اما بر اساس تصاویری که در اینستاگرام او دیده می شود احتمالا شغل او زنبورداری و تولید عسل است .

زندگی علی شکارچی مرد دو زنه

علی شکارچی مرد دوزنه

علی هانتر یا علی شکارچی 31 ساله و بوشهری است که دو زنه بودن آن با اطلاع هر دو همسر حسابی موجب شگفتی کاربران در فضای مجازی شده است .

او از همسر اولش فرزندی به نام سمانه دارد و از ازدواج دومش هم تنها 7 ماه میگذرد .

علی شکارچی در صفحه‌ی خود عکسی از مراسم ازدواج دومش منتشر کرده که همسر اول وی هم در آن حضور دارد.

این عکس در صفحات هر دو همسر علی شکارچی هم وجود دارد. همسر اول شکارچی در شرح این عکس نوشته وقتی کسی را دوست داشته باشید هر چیزی که او دوست داشته باشد را شما هم دوست دارید.

علی شکارچی مرد دوزنه در کنار همسر اولش
علی شکارچی مرد دوزنه

همسر دوم علی شکارچی نیز در واکنش به انتقادات کاربران نوشته همسر آن‌ها بدون پنهانکاری و با صداقت خواسته‌ی خود برای ازدواج مجدد را مطرح کرد و او و همسر اول شکارچی هم با این موضوع کنار آمدند

اینستاگرام علی شکارچی :alishekarchiiii

علی شکارچی در مورد اختلافات و مشکلات دو زنه بودن گفت که ناراحتی و دلخوری بین خانم ها وجود دارد اما آنها سعی می کنند یکدیگر را درک کنند و در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنند .

علی شکارچی دو زنه اینستاگرام

عکس های همسران علی شکارچی مرد دوزنه
علی شکارچی مرد دوزنه

علی شکارچی مدعی است که بین دو همسرش کاملا با عدالت رفتار می کند و این کار او باعث پیشگیری از مشکلات بین زن ها می شود .

او در این باره گفته که : از مشکلات دوتا زن داشتن اینکه هر چی باشه باید برا دوتاشون انجام بدی، حالا میخواد عکس باشه یا هر چیزی، ولی ما انجام میدیم نوکرشون هم هستیم

مریم زن اول علی شکارچی مرد دوزنه

علی شکارچی مرد دوزنه

همسر اول

همسر اول علی شکارچی مریم نام دارد و 24 ساله است . علی و مریم در سال 92 با یکدیگر ازدواج کرده و دختری به نام سمانه دارند .

مریم همسر اول علی هانتر ، در اینترنت کسب و کار اینترنتی دارد و مشاوره ی پوست و مو می دهد . به نظر می رسد این ازدواج دوم علی شکارچی و پخش شدن عکس های علی شکارچی و همسرانش باعث جذب فالور برای هر سه نفر شده است . مریم حدودا 5 هزار فالور دارد .

اینستاگرام همسر اول علی شکارچی : mrymgly_alijoon

علی شکارچی مرد دوزنه درکنار پسرش

علی شکارچی مرد دوزنه

عالیه زن دوم علی هانتر دختری 19 ساله است که توانسته به آرزوی خودش یعنی ازدواج با علی برسد . از ازدواج علی و عالیه 7 ماه میگذرد

زن دوم علی شکارچی

ماجرای ازدواج دوم علی شکارچی مرد دوزنه

علی شکارچی مرد دوزنه

علی شکارچی در مورد ازدواج دومش گفته که همسر دومش از اقوام است و به دلیل اینکه مریم یعنی زن اول هم از فامیل است توانسته رضایت او را با وساطت بزرگان فامیل راضی کند .

اما راضی شدن همسر اول در نوع خودش نیز جالب بوده . مریم با این شرط که خانه ی علی به نام او زده شود به این وصلت موافقت کرده .

همسر دوم علی شکارچی هم در اینستاگرام فعالیت دارد و 7 هزار دنبال کننده ، جذب صفحه ی او در اینستاگرام شده

کلیپ جنجالی از علی شکارچی مرد دوزنه 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.