کد خبر : 3812 / /
/

ساعت های جدید قطعی برق اعلام شد / جدول

جدول زمانبندی جدید خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت برای امروز (یکشنبه ۳ مرداد ماه ۱۴۰۰) منتشر شد.

ساعت های جدید قطعی برق اعلام شد / جدول

قطعی برق شهرهای ایران از اوایل خرداد آغاز شد . قطعی برق در شهرهای مختلف همه را به دردسر انداخته. قطعی برق در بیمارستان ها اعتراضات زیادی را به دنبال داشته است. بسیاری از مردم علت قطعی برق در شهرهای مختلف ایران را تولید ارز دیجیتال می دانند. اخبار مربوط به ساعت های قطعی برق را باما دنبال کنید.

همچنین شرکت برق تهران بزرگ ضمن قدردانی از بردباری و همراهی مردم از آن ها درخواست کرد: با حداکثر صرفه جویی در مصرف ما را در تامین برق پایتخت به منظور پیشگیری از اعمال قطعی برق یاری کنید.

 

قطعی برق

 

مصطفی رجبی مشهدی افزود: پیش بینی می‌شود مصرف برق در هفته آینده از ۶۵ هزار مگاوات عبور کند که رقم بسیار بالایی است.

وی گفت: روزهای پیش رو روزهای بسیار سختی برای صنعت برق خواهد بود، زیرا میزان مصرف از میزان تولید ۱۰ هزار مگاوات بیشتر می‌شود.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: پیشی گرفتن میزان مصرف برق با توجه به میزان تولید نیروگاه‌های کشور و محدودیت نیروگاه‌های برق آبی، قابل جبران نیست.

رجبی مشهدی افزود: برای گذر از این شرایط بدون اعمال خاموشی برنامه ریزی شده نیازمند کمک صنایع بزرگ، مشترکان خانگی و تجاری هستیم.

وی با اشاره به اینکه مصرف برق امروز به ۵۸ هزار مگاوات رسیده است، گفت: اگر مشترکان برق در زمان اوج مصرف برق صرفه جویی کنند با محدودیت کمتری از این روزها عبور میکنیم.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.