هلیا دختر قمه کش تکرار شد! / فیلم قمه کشی زن ابهری به یک تاکسی

کد خبر: 1080959

ماجرای قمه‌کشی و حمله به یک تاکسی در ابهر توسط یک زن چه بود؟

هلیا دختر قمه کش تکرار شد! / فیلم قمه کشی زن ابهری به یک تاکسی

هلیا دختر قمه کش در اصفهان زندگی می کند. هلیا دختر قمه کش و دوستانش دستگیر شدند. علت دعوای هلیا دختر قمه کش با دوست خود مشخص شد. دوست هلیا دختر قمه کش می‌گوید شب دستگیری مادر هلیا دختر قمه کش فریاد می‌زد که چنین دختری ندارد.

چند روزی است که از درگیری وحشتناک و جنجالی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، می‌گذرد. آن روز عصر هلیا با رقیب عشقی خود در پارک دشت بهشت اصفهان قرار گذاشت.منتظر آمدنش بود که ناگهان چشمش به میثاق افتاد. رقیب هلیا با میثاق همان پسر مورد علاقه‌اش وارد شد. بحث و ناسزا جای خود را به قمه داد. قمه را هلیا کشید، آن‌ هم به خاطر میثاق. حالا با وایرال شدن این فیلم در شبکه‌های مجازی، هلیا بازداشت شده است.

ماجرای قمه کشی یک زن در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: اختلاف خانوادگی علت وارد کردن خسارت به یک دستگاه خودروی سواری تاکسی در ابهر بود.

محمد مهدی‌خانی امروز در زنجان اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی از خانمی که با قمه اقدام به وارد کردن خسارت به یک دستگاه خودروی سواری تاکسی در شهرستان ابهر کرده بود موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قضایی عامل این اقدام شناسایی، احضار و در بررسی‌های اولیه صورت گرفته مشخص شد که موضوع اختلاف خانوادگی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اعلام اینکه اقدامات قانونی در این خصوص در حال انجام است گفت: هرگونه رفتار هنجار شکنانه که منجر به کاهش احساس امنیت در جامعه شود، توسط پلیس رصد و با عوامل مربوطه برخورد قانونی صورت می گیرد.

منبع: رکنا

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها