پیش فروش ایران خودرو/ حراج 7 خودرو ایران خودرو + جزئیات

کد خبر: 1079772

شبکه‌های اجتماعی موبایلی و کانال‌های تخصصی خودرو از پیش فروش پژو پارس، پژو ۲۰۷ پانوراما، سورن پلاس، رانا پلاس و چند محصول دیگر ایران خودرو به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خبر می‌دهند.

 پیش فروش ایران خودرو/ حراج 7 خودرو ایران خودرو + جزئیات

اخبار اقتصادیپیش فروش ایران خودرو از امروز شروع شده است. پیش فروش ایران خودرو به مدت 3 روز ادامه دارد. پیش فروش ایران خودرو شامل خودروهای زیر است. جزئیات پیش فروش ایران خودرو را در ادامه ملاحظه می کنید. برای اطلاعات بیشتر از پیش فروش ایران خودرو با این خبر همراه باشید. 

در حالی که شرکت سایپا روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰ قرعه کشی پیش فروش محصولات خود را به مناسبت اعیاد قربان و غدیر برگزار کرد، شبکه‌های اجتماعی موبایلی و کانال‌های تخصصی خودرو که همیشه اخبار پیش فروش‌ها را از طریق منابع غیررسمی و قبل از انتشار اطلاعیه رسمی پیش فروش منتشر می‌کنند، خبر از برگزاری مرحله جدیدی از پیش فروش محصولات ایران خودرو داده اند.

بر اساس خبری که کانال اخبار روز خودرو منتشر کرده گروه صنعتی ایران خودرو به دنبال اخذ مجوز برای پیش فروش گسترده به مناسبت اعیاد قربان و غدیر است.

این کانال نوشته است برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ایران خودرو مانند شرکت سایپا قصد دارد پیش فروش گسترده انواع محصولات خود را به مناسبت عید قربان و غدیر برگزار کند و در حال اخذ مجوز‌های لازم برای این پیش فروش است.

جزئیات پیش فروش ۷ محصول ایران خودرو

به نوشته کانال اخبار روز خودرو، برخی از خودرو‌هایی که احتمالا در این بخشنامه به فروش خواهد رسید به شرح زیر است: دنا پلاس توربو اتوماتیک، دنا پلاس توربو با گیربکس شش سرعته دستی، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ پانوراما، رانا پلاس، تارا دنده دستی، پژو پارس.

با توجه به تفاوت قیمت مصوب انواع پژو پارس و قیمت بازار این خودرو پیش بینی می‌شود متقاضیان پیش فروش پژو پارس در این نوبت از پیش فروش ایران خودرو نیز پرشمار و قابل توجه باشند. نکته مهم در پیش فروش گروه صنعتی ایران خودرو این است که این نوبت از پیش فروش تحویل سه ماهه نیست و خودرو‌ها با موعد تحویل حداکثر یکساله پیش فروش می‌شوند.

در مورد محدودیت‌های ثبت نام در این پیش فروش به احتمال فراوان همچون نوبت قبل دو شرط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودرو‌های برندگان قرعه کشی و ممنوع بودن ثبت‌نام برندگان قرعه کشی‌های سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماهه گذشته اعمال نخواهد شد.

شایان ذکر است ایران خودرو هنوز اطلاعیه رسمی پیش فروش را منتشر نکرده، اما بر اساس تجربه قبلی برندگان باید بخشی از قیمت خودرو را به عنوان علی الحساب بعد از برنده شدن در قرعه کشی واریز کرده و در موعد تحویل خودرو‌ها نیز الباقی قیمت خودرو را – بر اساس قیمت مصوب خودرو در زمان تحویل – به حساب شرکت واریز کنند.

منبع: کاماپرس

 

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها