پایگاه خبری خانه فوتبال:

جزئیات کشف گور دسته جمعی یک خانواده در ۲۰ کیلومتری شهر آبادان
به تازگی یک گور دسته جمعی که ظاهرا مربوط  به اعضای یک خانواده است در نزدیکی آبادان کشف شد. ماموران اداره برق که به وسیله بیل مکانیکی در بیابان های اطراف آبادان مشغول کندن زمین بودند، ناگهان با چند استخوان برخورد کردند و با پلیس تماس گرفتند. پلیس بلافاصله برای پیگیری به این محل رفت و مشاهده کردند که خانواده ای به همراه یک پتو و مقداری ظروف مدفون شده اند.

zcZdex6O5muM

کشف گور دسته جمعی در آبادان

احتمال اینکه این جنازه ها مربوط به سال های جنگ باشد وجود دارد.

اخیرا یک گوردسته جمعی که ظاهرا اعضای یک خانواده هستند در ۲۰ کیلومتری آبادان کشف شد.

S3KWpL1PURD3

گور دسته جمعی

ماموران اداره برق ناحیه جنوب آبادان زمانی که مشغول کندن زمین به وسیله بیل مکانیکی در بیابان‌های اطراف آبادان بودند به چنداستخوان برخورد کردند و پس از متوقف کردن کار بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند.

Vi6LdKROboU3

گور دسته جمعی در آبادان

پلیس پیشگیری، ریس کلانتری ۱۱ و پلیس تخصصی آگاهی بلافاصله برای پیگیری به محل عزیمت و مشاهده کردند خانواده‌ای به همراه یک پتو و ظروف چینی و ملامینی مدفون شده‌اند.

جزئیات کشف گور دسته جمعی در آبادان

پس از خارج‌کردن اجساد از این گور دسته‌جمعی، ماموران به سرنخ‌های جدیدی دست یافتند. با توجه به اینکه لباس‌های زیادی در این منطقه از زیر خاک بیرون کشیده شد، این احتمال که اجساد بیشتری در این نقطه دفن شده باشد قوت گرفت.

ztoPsihakqsR

گور دسته جمعی یک خانواده در آبادان

تاکنون استخوان سه جسد که از لباس‌هایشان مشخص است به یک زن، یک مرد و یک دختربچه تعلق دارد، پیدا شده است.

گفتنی است، این منطقه در زمان جنگ ایران و عراق زمانی که شهرستان آبادان در محاصره رژیم بعث عراق بوده در اختیار نیروهای عراقی قرار داشته است و به نظر می‌رسد زمانی که مردم قصد خروج از شهر را داشته‌اند، توسط نیروهای رژیم بعث  کشته شده و در همان جا با لباس به خاک سپرده شده‌اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: