پایگاه خبری خانه فوتبال:

شب گذشته و در حوالی گلستان یکم در خیابان پاسداران تهران پدر و دختری لبنانی به نام‌ های حبیب داوود و دخترش مریم ۲۷ ساله با ضرب گلوله موتور سوار ناشناس به قتل رسیدند.
شب گذشته در خیابان پاسداران تهران مردی موتور سوار با شلیک گلوله پدری ۵۸ ساله و دخترش به نام مریم ۲۷ ساله را مورد هدف قرار داده است. هنوز جزئیات تلخ این حادثه و اینکه این ماجرا قتل بوده و یا ترور مشخص نشده است. 

قتل پدر و دختر لبنانی

قتل پدر و دختر لبنانی

یک منبع آگاه درباره جنایت شب گذشته در خیابان پاسداران تهران گفت: پدر و دختر لبنانی که در حادثه شب گذشته به قتل رسیده یا ترور شدند، هیچ نسبتی با شهید ابومهدی المهندس نداشتند.

وی ادامه داد: محل حادثه هم فاصله زیادی با منزل سابق خانواده شهید ابومهدی در خیابان پاسداران داشته و صرفا وقوع در پاسداران موجب انتشار برخی گمانه زنیهای بی اساس در رسانه ها شده بود.

این قتل شب گذشته انجام شد و به گفته شاهدان عینی یک موتور سواری که از سمت مخالف حرکت می کرده با شلیک ۵ گلوله این پردر و دختر را که در خودروی ال ۹۰ حضور داشتند به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

۴ گلوله به سرنشینان خودرو اصابت کرده و یک گلوله نیز به خودروی کنار این ال۹۰ اصالت کرده است.

قتل دلخراش پدر و دختر لبنانی

گزارش اولیه تیراندازی در پاسداران

از زن و مرد که داخل یک خودروی سواری ال ۹۰ بودند ساعات ۹ شب روز گذشته – جمعه – ، هدف تیراندازی افراد ناشناس شدند.

طبق گزارش های اولیه قربانیان مریم داوودی و حبیب داوودی نام داشتند که توسط تیم موتوری به ضرب ۵ گلوله ترور شدند.

یک اکانت توییتری در مورد شیوه ترور هم اینگونه نوشته که: خودروی افراد ترور شده ال۹۰ سفید، از سمت راننده ۴ تا شلیک شده. شلیک پنجم هم در رفته خورده به یک ماشین دیگر چون کوچه از یک طرف راه برای ماشین دارد و از طرف دیگر فقط عابر پیاده و موتور می توانند تردد کنند، زدند و از طرف پیاده رو با موتور فرار کردند.

قتل پدر و دختر لبنانی در تهران

آنها برای اسلحه خود از صداخفه کن استفاده کرده بودند لذا سر و صدایی بلند نشده و گلوله پنجم آنها به یک ماشین دیگر اثابت کرده است!

همسایگان که نزدیک بودند وقتی از کنار ماشین رد می شوند با چهره بی جان این دو نفر روبرو می شوند که بلافاصله به پلیس اطلاع می دهند.

این حادثه در حوالی گلستان یکم در خیابان پاسداران تهران رخ داده است که تحقیقات در این باره ادامه دارد و اخبار تکمیلی مجدد اعلام می‌ شود.

رکنا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: