جنجال عکس بادیگارهای خفن مهران مدیری

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مهران مدیری در بیمارستان +عکس همسر و زندگی شاهانه مدیری

کد خبر: 1078444

عکس های جدید مهران مدیری در اینستاگرام منتشر شد. مهران مدیرى که این روزها برنامه دورهمی را روی آنتن دارد به دلیل ابتلا به کرونا، در یکى از بیمارستانهاى تهران بسترى شد.

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مهران مدیری در بیمارستان +عکس همسر و زندگی شاهانه مدیری

اخبار عکس و فیلممهران مدیری از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. مهران مدیری در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. مهران مدیری از سال ۱۳۷۲ با مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ به شهرت رسید. مهران مدیری مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت. مهران مدیری در یکی از قسمت‌های برنامه دورهمی،  گفت که در عملیات والفجر ۸ حضور داشته‌است.

مهران مدیری

 

مهران مدیری در بیمارستان بستری شد

مهران مدیرى بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون به دلیل ابتلا به بیمارى کرونا، در یکى از بیمارستانهاى تهران بسترى شد.

پیگیری ها نشان می‌دهد ضبط برنامه دورهمی به پایان رسیده و تا فینال برگزیدگان روی آنتن خواهد رفت.

بنا بر شنیده‌ها حال مهران مدیری خوب است و درمان او پیگیری می‌شود.

مهران مدیری

مدیرى در این ایام، مشغول ضبط برنامه تلویزیونى دورهمى و همچنین بازى در سریال "خاتون" بود که متأسفانه از دو روز پیش با بروز علائم بیمارى، تحت درمان قرار گرفت و امروز نیز با نظر پزشکان بسترى شد.

چند روز گذشته رامبد جوان و 17 تن از عوامل برنامه تلویزیونی خندوانه به کرونا مبتلا شدند و برنامه دچار توقفی زودهنگام شد.

بادیگاردهای هیکلی مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری کیست؟

مهران مدیری متولد سال 1346 می باشد، او زاده اولین ماه سال است و در شهر تهران چشم به جهان گشوده، مهران مدیری اصالتا اهل اراک است و در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، فرزند آخر خانواده است و 3 برادر بزرگ تر از خودش دارد.

او از سن 16 سالگی وارد تئاتر می شود و در سال 1368 وارد رادیو شده و به مدت 6 سال در داستان شب به گویندگی می پردازد. او تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

مهران مدیری

مهران مدیری چگونه معروف شد؟

او در آن 6 سال که در تئاتر و رادیو فعالیت داشت با افراد زیادی در عرصه رادیو و تلویزیون آشنا می شود و سرانجام در سال 1372 به همکاری داریوش کاردان برنامه طنز 72 را تهیه می کنند. این برنامه نقطه اوج شهرت مهران مدیری بود و بعد از آن آقای مدیری تبدیل به یک برند در دنیای کمدی شد.

مهران مدیری یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد دارد، پسرش موزیسین است و دخترش طراح لباس می باشد. هر دو فرزند او شباهتی زیادی به پدرشان دارند.

مهران مدیری

عکس منتسب به همسر مهران مدیری

چند وقتی است که تصویری منتسب به همسر مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است و به دلیل شباهت هایی که به دخترش دارد بسیاری از هواداران آقای بازیگر این عکس را متعلق به همسر مهران مدیری دانسته اند.

مهران مدیری

شهرزاد دختر مهران مدیری روز گذشته در یک گفته زنده اینستاگرامی به عکس منتشر شده از مادرش واکنش نشان داد.

واکنش دختر مهران مدیری به عکس منتشر شده از مادرش:

شهرزاد مدیری به همراه دوستش نغمه مرادآبادی از نوازنده های کشورمان در این گفتگو به صحبت درباره موضوعات مختلف پرداختند و در بخشی از این صحبت نغمه مرادآبادی درباره عکس منتسب به همسر مهران مدیری گفت:چند وقت پیش عکسی را در فضای مجازی دیدم که نوشته شده بود همسر مهران مدیری و من خیلی تعجب کردم و گفتم که این مادر شهرزاد نیست و اگر قرار بود مادر شهرزاد خودش را نشان بدهد و علاقه داشت به این کار حتما عکسی را منتشر میکرد و نمیدانم واقعا چرا در تلاشید که ببینید مادر شهرزاد کیست.

شهرزاد مدیری هم در واکنش به این عکس گفت:جالبی ماجرا اینجاست که مامان من هم عکس را فرستاد و به من زنگ زد و گفت شهرزاد مردم حق دارند بندگان خدا بخاطر اینکه منی که مامان توام دارم میگم خانمه واقعا ته چهره تو رو داره و واقعا شبیه من بود.

مهران مدیری

زندگی شخصی مهران مدیری

مهران مدیری از پدر و مادری اراکی در یکی از مناطق جنوبی تهران به نام میدان بروجردی در آسیاب دولاب به دنیا آمده است، مهران فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش دارد. آقای مدیری سالهاست ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های شهرزاد و فرهاد میباشد.

مهران مدیری یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد دارد، پسرش موزیسین است و دخترش طراح لباس می باشد. هر دو فرزند او شباهتی زیادی به پدرشان دارند.

مهران مدیری

شایعه برادر ناتنی مهران مدیری: 

سالها پیش شایعه نسبت برادری مهران مدیری با امید خواننده لس آنجلسی در حالی در فضای مجازی منتشر شد که این دو هنرمند دو پاسخ متفاوت نسبت به آن دادند. امید سلطانی در شبکه ای ماهواره ای اعلام کرد:

«مهران مدیری برادر من است و ما با هم رابطهٔ خوبی داریم گرچه از هم دور هستیم».

اما مهران مدیری در واکنشی کاملا متفاوت این موضوع را تکذیب کرد.

مهران مدیری

ماجرای ممنوع تصویر شدن مهران مدیری 

حذف تصویر مهران مدیری در تیزری از فیلم تهران 1500 در تلویزیون خبر از ممنوع التصویر شدن این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را میداد. تهران 1500 به کارگردانی بهرام عظیمی اولین پویانمایی بلند ساخت ایران بود که در نوروز 92 در سینماهای کشور به نمایش درآمد. داستان فیلم درباره اکبر آقا پیرمردی 160 ساله با بازی مهران مدیری است که در سال 1500 هجری زندگی میکند. بهرام رادان، گوهر خیراندیش و هدیه تهرانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مهران مدیری

قهر مهران مدیری با تلویزیون

پس از سال 1388 مهران مدیری ساخت مجموعه ای به نام قهوه تلخ را استارت زد. این سریال قرار بود از تلویزیون پخش شود اما به دلیل مسائل مالی و محتوایی، مهران مدیری مجموعه قهوه تلخ را از طریق شبکه نمایش خانگی به پخش رساند که با استقبال بینندگان رو به رو شد.

او مدت ها با تلویزیون کار نکرد تا اینکه با ساخت سریال در حاشیه 1 و 2 دوباره به تلویزیون ملی بازگشت اما در حین پخش این سریال هم انتقادات و اعتراضات فراوانی از طرف جامعه پزشکی به او وارد شد و آقای مدیری مجبور شد فیلم نامه این مجموعه را تغییر دهد. به هر حال این سریال مورد تحسین بینندگان قرار گرفت.

مهران مدیری

مهران مدیری در آخرین مصاحبه های خود درمورد ساخت سریال های تلویزیونی گفته بود: حوصله ندارم و مدت زیادی است که حالم خوب نیست، دیگر نمی توانم سریال بسازم چون اشباع شده ام. به جای آن فیلم سینمایی تولید می کنم، سریال ساختن دیگر مرا ارضا نمی کند.

مهران مدیری

اینستاگرام مهران مدیری mehranmodiri@

مهران مدیری

عکس زندگی لاکچری مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها