قیمت پژو 206 سیصد میلیون تومان می شود؟

گزارش کاماپرس، پژو 206 تیپ 5 به دلیل موتور پرقدرت تر نسبت به تیپ 2 این محصول با استقبال بهتری از سوی مشتریان مواجه بوده است اما به نظر می رسد ایران خودرو در تامین قطعات این خودرو با موانعی مواجه بوده و این محصول پرتقاضا را از سبد محصولات خود حذف کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

لیست  قیمت محصولات ایران خودرو در تیرماه 1400 بدون اشاره به پژو 206 تیپ 5 منتشر شده که نشان می دهد این خودرو برای دومین ماه متوالی در این شرکت تولید نشده است. به نظر می رسد ایران خودرو تولید این محصول را برای همیشه متوقف کرده است.

به گزارش کاماپرس، پژو 206 تیپ 5 به دلیل موتور پرقدرت تر نسبت به تیپ 2 این محصول با استقبال بهتری از سوی مشتریان مواجه بوده است اما به نظر می رسد ایران خودرو در تامین قطعات این خودرو با موانعی مواجه بوده و این محصول پرتقاضا را از سبد محصولات خود حذف کرده است.

یکی از فعالان بازار خودرو درباره وضعیت خرید و فروش پژو 206 تیپ 5 به کاماپرس می گوید: قیمت پژو 206 تیپ 5 اکنون در بازار حدود 265 میلیون تومان است اما دور از انتظار نیست متوقف شدن عرضه این خودرو قیمت این محصول را گران تر کند و تا 300 میلیون افزایش دهد.

داود زارعی با بیان این که پژو 206 تیپ 5 از ابتدای سال تاکنون حدود 20 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است، می افزاید: در ابتدای فروردین ماه این خودرو به قیمت 245 میلیون تومان قابل خریداری بود و اکنون قیمت آن 20 میلیون تومان گران تر شده است. با توجه به افزایش تقاضا و نبود خودروی مشابه که جایگزین این خودرو باشد، افزایش قیمت این خودرو قابل پیش بینی است.

تنها گزینه ارزان شدن پژو 206 تیپ 5

این فعال بازار خودرو تنها گزینه کاهش قیمت این محصول را کاهش نرخ دلار دانست و افزود: اگر نرخ دلار سقوط کند و به زیر 20 هزار تومان برود شاهد کاهش قیمت تمام خودروها در بازار خواهیم بود و طبعا پژو 206 تیپ 5 هم ارزان تر می شود.

شایان ذکر است در غیاب پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در لیست قیمت تیرماه 1400 ایران خودرو، این شرکت برای تیپ ۲ این خودرو قیمت ۱۲۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان را تعیین کرده که تفاوتی با قیمت خردادماه ندارد.

بر اساس این اطلاعیه پژو پارس LX نیز در کارخانه و با قرعه کشی با پرداخت ۱۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قابل خریداری است.

ضمنا دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک همچنان گران‌ترین خودروی تولید داخل ایران‌خودرو محسوب می‌شود و ۳۹۰ میلیون تومان قیمت دارد. سمند LX هم ۱۳۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در کارخانه قیمت خورده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • سیدمحمد میراب
    0

    با مشکل مواجه نشده عزیز من
    تیپ 2 رو با همون قیمت میفروشه ولی موتور تیپ 5 رو میزاره رو 207 250 میلیون
    میزاره روی رانا پلاس 220 میلیون
    میزاره روی تارا 300 میلیون
    پول میگریه
    خدایی چقدر ساده به این مسائل نگاه می کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان