وجود این مرد در کنار بهاره رهنما و تکرار آن، کنجکاوی اکثر کاربران را برانگیخته و حرف و حدیثهایی در این باره ایجاد کرده است.

حجم ویدیو: 2.01M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهاره رهنما، بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما تقریباً یکی از افراد است که هر روز در فضای مجازی از او مطلبی نوشته و خوانده می شود، حضور دوباره بهاره رهنما در کنار حاجی گویای این است که طلاق بهاره رهنما درست نبوده، اما حضور این مرد در عکسهای مختلف در کنار بهاره رهنما، حرف و حدیثهای بسیاری را به دنبال داشته که البته با کم حرفتر شدنِ بهاره رهنما، هنوز پاسخی به این مسئله داده نشده است.

 

طلاق بهاره رهنما و حاجی

 

بهاره رهنما بازیگر همه فن حریف ایرانی است که ظاهرا حواشی طلاقش از حاجی درست نبوده و همچنان با آقای شوهر زندگی میکنند.

مرد مرموز کنار بهاره رهنما کیست ؟!  + عکس محسن مالجو  در 3 عکس با خانم بازیگر !

بهاره رهنما بازیگر پر مشغله و پر حاشیه ایرانی است که البته بعد از اینکه وارد شبکه های مجازی شد ظاهرا شکوفا شد و حالا دیگر کسی جلودار وی نیست. بهاره رهنما مدت هاست که روی پرده سینما دیده نشده اما به جاش عکس و آوازه بهاره رهنما در مجازی و گوشی ها همه را خسته کرده!

بهاره رهنما

 

بهاره رهنما و حاشیه های لایوهای اینستاگرامی

 

بهاره رهنما مدتی پیش با گفتمان ناجورش در لایو حسابی سر و صدا کرد بعد هم با حرف و حدیث هایی که درباره طلاقش از حاجی پیچیده بود صدر اخبار تشریف داشت. اما خانم بازیگر به تازگی نمایش نامه خوانی طنزی در ایران داشته که به گفته خودش بعد از دو سال این اتفاق افتاد و با همکارانش کاری جدید را ارائه داد.

بهاره رهنما

 

وجود یک مرد در کنار بهاره رهنما

 

حالا روز گذشته آقای محسن مالجو که مدیر تشریفات عروسی بهاره رهنما برای ازدواج دومش می باشد و ظاهرا دوست صمیمی خانم بازیگر هم هست و در اکثر تصاویر بهاره رهنما حضور دارد، در نمایش نامه خوانی جدید بهاره هم بود و عکسی سه نفره همراه با حاج جان منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

ناگفته نماند این تصویر باری دیگر نشان داد که بهاره از آقای شوهر طلاق نگرفته است.

بهاره رهنما

شایانیوز