پایگاه خبری خانه فوتبال:

دریافت وام کرونا به روزهای آخر رسیده | ثبت‌نام جدید وام کرونا برای کسب‌وکار‌ها آغاز شد.وام کرونا به مشاغل آسیب دیده پرداخت می شود. وام کرونا با نرخ ارزان داده می شود. برای اطلاع بیشتر از نحوه ثبت نام وام کرونا مطلب زیر را بخوانید.

آخرین زمان گرفتن وام کرونایی

به طور کلی واحد‌های آسیب دیده اصناف به دو دسته تقسیم می‌شوند که در این بین نگاه ویژه‌ای به تالار داران شده است.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی اتاق اصناف ایران، فرصت ثبت نام متقاضیان تسهیلات ۱۲ درصدی برای کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا را پایان آذر ماه اعلام کرد.
احسان سقایی اظهار کرد: به طور کلی واحد‌های آسیب دیده اصناف به دو دسته تقسیم می‌شوند که در این بین نگاه ویژه‌ای به تالار داران شده است.
وی ادامه داد: مبلغ وام تالار داران نسبت به بقیه اصناف متفاوت است.ژ
این مقام مسئول گفت: بر این اساس و مطابق با مصوبه کارگروه اقتصادی ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالان ۱۴ گروه از مشاغل اعم از صنفی و غیر صنفی (شامل ۸۵۰ زیر رسته) که در ذیل به آن اشاره خواهد شد، فقط ۲ روز دیگر فرصت دارند که با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام تسهیلات ۱۲ درصدی ثبت نام کنند.
سقایی اضافه کرد: اصناف دیگر هم با مراجعه به سایت اصناف و بعد از بارگذاری اطلاعات در صورت تایید شدن به بانک مراجعه و وام خود را دریافت می‌کنند.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی اتاق اصناف ایران گفت: اگر اطلاعات کامل و مراحل بارگذاری در سایت روند تسریعی داشته و سپس مورد تایید اتاق اصناف و وزارت کار باشد، ارسال و اقدامات دریافت وام سریع‌تر انجام می‌شود.

سقایی ادامه داد: تا یک ماه گذشته حدود یک هزار و ۳۰۰ کاربر از طریق بارگذاری در سایت وزارت کار درخواست جهت صدور فرایند دریافت وام ارسال کرده‌اند و تسهیلات اعطای وام بر اساس دستورالعمل و بخش نامه‌هاست.

او گفت: طبق این اطلاعیه، به تعداد کارکنان واحد‌های ثبت نام شده، اعم از بیمه شده و بیمه نشده، ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان وام ۱۲ درصد، با باز پرداخت ۲۲ ماهه اقساط و ۲ ماه تنفس مجموعا ۲۴ ماه تعلق می‌گیرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: