پایگاه خبری خانه فوتبال:

برخلاف انتظار و پیش‌بینی‌ها هلند نتوانست اکوادور را از پیش رو بردارد و صعود خود را قطعی کند. دو تیم در پایان به یک امتیاز از این بازی رضایت دادند.
به گزارش "ورزش سه" حساس ترین دیدار دور دوم گروه A بین دو تیم هلند و اکوادور برگزار شد. هلند در همان دقایق ابتدایی بازی توانست با یک ضربه پای چپ فوق‌العاده گاکپو از رقیب پیش بیفتد. لاله‌ها بعد از این خیلی زود تصمیم به کنترل جریان بازی گرفتند و همین باعث شد اکوادور به آرامی خودش را در زمین پیدا کند و حملات خود را گسترش دهد. آنها در دقایق تلف شده نیمه اول موفق شدند دروازه هلند را باز کنند اما داور با اعلام آفساید گل آنها را مردود و پایان بازی را در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر اعلام کرد.

با شروع نیمه دوم اکوادور مصمم‌تر از نیمه اول شروع به برنامه‌ریزی برای حمله کرد. آنها هم شبیه به هلند در نیمه اول در همان ۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم، موفق شدند به وسیله ستاره خود والنسیا دروازه هلند را برای اولین بار در این جام باز کنند. در ادامه اکوادور باز هم به حملات خود ادامه داد و چیزی نمانده بود گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه پلاتا به تیر دروازه برخورد کرد و این بازیکن را ناکام گذاشت. در نهایت مصطفی غربال سوت پایان بازی را به صدا در آورد. هلند برخلاف انتظار نمایش دلچسبی در این بازی نداشت و آنها در برابر نماینده آمریکای مرکزی تا حدودی خوش شانس بودند که نتیجه را واگذار نکردند. با این نتیجه هنوز سود این دو تیم قطعی نشده است.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر - گروه A

ورزشگاه: بین‌المللی خلیفه (دوحه) - ساعت ۱۹:۳۰ - تماشاگر:

داور: مصطفی غربال (الجزایر)/ کمک‌ها: موکرانه گوراری (الجزایر) و عبدالحق داور چهارم: سعید مارتینز (فرانسه)

تیم ملی هلند:

آندریاس نوپرت، ویرجیل فن‌دایک،یورین تیمبر، ناتان آکه، دالی بلیند، دنزل دامفرایز، تئون کوپمینرس ، فرانکی دیانگ، داوی کلاسن (۶۹ استیون برگویس)، کودی گاکپو و استفان برخواین (۴۶ ممفیس دپای)

سرمربی: لوئیس فن‌خال

تیم ملی اکوادور:

هرنان گالیندز، فلیکس تورس، پیرو هینکاپی، جکسون پوروزو،  آیرتون پرسیادو، گونزالو پلاتا (۹۰ روماریو ایبارا) یگسون مندس، مویزس کاسیدو، پرویس استوپینینان، انر والنسیا (۹۰ کوین رودریگز)  و میشائل استرادا ( ۷۳ جرمی سارمینتو)

سرمربی: گوستاوو آلفارو

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: