پایگاه خبری خانه فوتبال:

شهاب حسینی ستاره کم نظیر سینمای ایران در 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است. شهاب حسینی تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد.شهاب حسینی اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد. سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.

خانواده شهاب حسینی

مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.

مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

شهاب حسینی

طلاق جنجالی شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر معروف سینمای ایران این روز‌ها برنامه هم رفیق را که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود اجرا می‌کند دوباره درگیر حاشیه‌ای جدید شده است. این حواشی مربوط به این می‌شود که آیا آقای بازیگر از همسرش جدا شده است یا خیر.

گمانه زنی‌های زیادی در این باره وجود دارد برخی از اخبار خبر جدا شدن آن‌ها را تأیید کرده اند و برخی دیگر از خبر‌ها حاکی از آن است شهاب حسینی همچنان با همسرش زیر یک سقف زندگی می‌کنند. اوج این حواشی در آذرماه امسال به راه افتاد و آغاز ماجرا از آنجایی شکل گرفت که در برخی از اخبار و به خصوص در صفحات مجازی گفته شد شهاب حسینی در اینستاگرام قبلا فقط زنش رو فالو کرده بود که چند وقتی است او را آنفالو کرده و در صفحه‌ی هیچکدام از آن‌ها عکسی از یکدیگر دیده نمی‌شود.

شهاب حسینی

ممنوع التصویر شدن شهاب حسینی در صدا و سیما

شهاب حسینی بازیگر مشهور ایرانی است که این روزها مشغول اجرای برنامه اینترنتی همرفیق است.

شهاب حسینی که ماجرای واکسن زدن او در آمریکا و یا استفاده از ماسکی که تصویر ماری جوانا روی آن بود حواشی زیادی برایش به همراه داشت در جدیدترین اظهارنظر خود درباره ماجرای ممنوع التصویرشدنش در اجرای تلویزیونی اینطور گفت: ممنوع‌التصویر شدن در اجرای تلویزیونی برایم رحمت بود؛ باعث شد به سمت بازیگری کشیده شوم.

شهاب حسینی

اگر آن اتفاق نیفتاده بود الان یکی از مجری‌های با سابقه شبکه ۲ تلویزیون بودم. از صداوسیما به من گفتند بازیگری به پشتوانه و تاریخ اجرای شما لطمه می‌زند؛ گفتم شما من را اخراج کردید، آن وقت نگران رزومه من هم هستید؟

شهاب حسینی

بخشی از مصاحبه با پدر شهاب حسینی

من متولد شهریور 1328 هستم. شهاب فرزند اول من است و مهدی فرزند دوم. شهاب که به کار بازیگری مشغول است و مهدی هم علاقه مند موسیقی. غیر از شهاب و مهدی، دو دختر هم دارم. مختصر زندگی من هم به این ترتیب است که وقتی دیپلم گرفتم، برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم ولی چون دو تا از برادرانم در آن زمان قبل از انقلاب سیاسی بودند، اخراجم کردند.

شهاب حسینی

بعد از آن رفتم رشته زبان و ادبیات انگلیسی و سرنوشت طوری رقم خورد که دبیر بشوم. 30سال کارمند آموزش پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم؛ مثل فعالیت های تجاری. 

در کنار این فعالیت هایی که گفتم، شعر هم می گفتم و داستان هم می نوشتم. حتی یادم هست چند فیلمنامه هم نوشتم اما مهم تر از همه، ترجمه هایی بود که در آن زمان انجام دادم. دو سه کار، از آثار ژول ورن را ترجمه کردم؛ مثل «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» و «دور دنیا در هشتاد روز» و بعد از آن به همراه آقای سیفی قمی شروع کردیم به ترجمه کتاب «نگاهی به ایران». این کتاب را مهندس هوشنگ سیحون در خارج از کشور منتشر کرده بود و شرح دیده های او(طراحی ها و کروکی ها) در سفر به روستا های اطراف تهران، شهرستان ها، اماکن تاریخی و.... است.

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد.

این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

ماجرای آشنایی شهاب حسینی و همسرش

شهاب حسینی

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

ماجرای ازدواج شهاب حسینی از زبان خودش

شهاب حسینی

تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم.

شهاب حسینی

دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

شهاب حسینی

من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر قنبری زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

پریچهر قنبری و شهاب حسینی دو پسر به نام های محمدامین و امیرعلی دارند.

شهاب حسینی

محمد امین پسر بزرگ شهاب حسینی است که در سالروز تولد پدرش یعنی 14 بهمن ماه سال 1382 متولد شد.

شهاب حسینی

امیرعلی دومین پسر شهاب حسینی است که شباهت زیادی به پدر دارد و 20 مردادماه سال 1390 به دنیای آمد.

آغاز بازیگری شهاب حسینی

شهاب حسینی حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و بعد از تجربه مجری گری در تلویزیون برای اولین بار سال 79 در یک سریال به ایفای نقش پرداخت.

شهاب حسینی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: