پایگاه خبری خانه فوتبال:

عادل فردوسی پور مجری تهیه کننده و استاد دانشگاه در مهر ماه 1353 بدنیا آمد. عادل فردوسی پور در شهرآرا تهران زاده شد. عادل فردوسی پور اصالتاً اهل شهر رفسنجان است. عادل فردوسی پور دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. عادل فردوسی پور دوران دبستان را در مدرسهٔ ذوقی گذراند و با وجود علاقهٔ بسیارش به فوتبال از درسش دور نشد و دیپلم خود را از دبیرستان البرز با معدل ممتاز گرفت.

پیام عادل فردوسی پور برای تیم ملی فوتبال بانوان

عادل فردوسی پور مجری و گزارشگر محبوب ورزشی است که به علت برخی مشکلات چند وقتی است از شبکه سه دور مانده است..تصویر عادل فردوسی پور و برادرش

عادل فردوسی پور
عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کننده برنامه نود و گزارشگر محبوب کشورمان طی گفت‌وگوی کوتاهی که درحاشیه تمرین تیم رسانه ورزش صورت گرفت به خبرورزشی گفت: از حضور میلیونی مردم عزیز که مثل همیشه لطف داشتند و با وجود مشکلات و محدودیت‌های فضای مجازی گزارش را دنبال کردند ممنونم.
او در خصوص نحوه حضورش برای گزارش بازی فینال گفت: همانطور که می‌دانید، AFC یک نهاد بین‌المللی ورزشی است که کشور ما نیر ضمن داشتن کرسی‌های مختلف در آن عضویت دارد. همه ساله بازیکنان و مربیان تیم ها، داوران، مسئولین فدراسیون فوتبال، مقامات کشورمان و اهالی رسانه در رویدادهای این نهاد شرکت می‌کنند و امسال هم برای بازی فینال به دعوت AFC در قطر حضور پیدا کردند، من هم از طرف AFC برای گزارش همین بازی دعوت شدم.
او در پاسخ به برخی شایعات پیرامون سفرش گفت: بر خلاف این شایعات مغرضانه که پیش‌تر هم به اشکال مختلف دیگر صورت گرفته، من برای گزارش این بازی هیچ دستمزدی نه از AFC و نه از هیچ مقام و نهاد دیگری دریافت نکردم. همچنین با هیچ شبکه فارسی زبان آنور آبی مذاکره نکرده و نمی‌کنم.

فردوسی پور در ادامه گفت: همیشه افتخارم این بوده که برای مردم عزیز کشورم کار کرده و تنها از سر علاقه به حرفه‌ام و برای مردم کشورم گزارش کرده‌ام. گذر زمان علت این فضاسازی‌های هدفمند را روشن خواهد کرد.

گفتنی است این دیدار که روز شنبه از طریق اینستاگرام AFC پخش شد، طبق آمار منتشر شده بیش از چهار میلیون و ششصد هزار بیینده منحصر به فرد در مجموع بازی را از این طریق تماشا کردند و رکورد لایو اینستاگرام با بیش از تماشای همزمان هشتصد هزار نفر شکسته شد.

دورهمی از پیشکسوتان پرسپولیس به همراه عادل فردوسی‌پور

 
دورهمی یحیی‌گل‌محمدی، عادل فردوسی‌پور، ادموند بزیک و محمود کلهر به مناسبت زحمات رضا ترابیان که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارد

سخنرانی جذاب عادل فردوسی پور

 
 

قسمتی از سخنرانی  عادل فردوسی‌پور درباره بیوگرافی تحصیلی خودش و صحبت‌های انگیزشی با دانشجویان ترم اولی در مراسم خوشامدگویی به دانشجویان ورودی 1400 دانشگاه صنعتی شریف را ببینید و بشنوید.

تصاویر جشن تولد عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور

فیلم جشن تولد عادل فردوسی پور

 

چراغ سبز ریاست جدید صدا و سیما به عادل فردوسی پور

پیمان جبلی، رئیس جدید رسانه ملی در پاسخ به خواسته یک هوادار فوتبال برای شروع دوباره برنامه نود به همراه عادل فردوسی پور، گفت: عادل فردوسی‌پور می‌تواند دوباره در قاب رسانه ملی فعالیت کند.

 
 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: