پایگاه خبری خانه فوتبال:

قتل وحشتناک همه را شوکه کرد.قتل مقوله ترسناک و عجیبی است.قتل آدمی را نابود و خانواده ایی را عزادار میکند.قتل جنبه های مختلفی دارد.قتل هر روز در عین ناباوری بیشتر می شود

قتل و سرقت دلهره‌آور پیرزن تنها

تحقیقات برای کشف اسرار قتل پیرزن تنها که قربانی سرقت مرگبار شده از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است. 

ساعت 23شنبه هفتم اسفند ماه گزارش قتل زنی به قاضی میثم حسین‌پور بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او به همراه تیمی از مأموران تجسس پلیس آگاهی تهران در محل حادثه که آپارتمانی در یکی از مناطق پایتخت بود حاضر شدند. تیم جنایی به محض ورود به آپارتمان با جسد زنی حدودا 70ساله مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. او به تنهایی در آن آپارتمان زندگی می‌کرد و پس از قتل تمام طلاهای او سرقت شده بود. آنطور که مشخص بود قاتل یا قاتلان آشنا النگوهای او را با سیم چین از دستانش خارج کرده بودند. آثار تخریب روی در و ورود به عنف یا به زور نیز وجود نداشت و این یعنی جنایت از سوی یک آشنا صورت گرفته بود.

مأموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند که یکی از اتاق‌ها به‌هم‌ریخته است و قاتل آشنا احتمالا در جست‌و‌جوی چیزی بوده و از ترس اینکه لو برود کارش را نیمه تمام رها و فرار کرده است. علاوه بر این دستکش و چاقویی که در قتل از آن استفاده شده بود در کنار جسد رها شده بود.اولین فردی که با جسد مواجه شده بود دختر مقتول بود. او که به‌شدت بی‌تابی می‌کرد به مأموران گفت: من در ساختمان روبه‌رویی زندگی می‌کنم و چون مادرم تنها زندگی می‌کند و سنش بالاست هرازگاهی برایش غذا می‌آورم. شب حادثه نیز قرار بود برایش شام ببرم و حدود ساعت7:40 مادرم به من زنگ زد و از من خواست غذایش را ببرم. او حرفی از اینکه مهمانی دارد یا فرد آشنایی را ملاقات کرده نزد و قرار شد تا چند دقیقه بعد غذا را برایش ببرم. وی ادامه داد: حدود 30تا 40دقیقه طول کشید تا غذا آماده شد و به خانه مادرم رفتم اما هرچه در زدم کسی درراباز نکرد. احتمال دادم در حال خواندن نماز باشد به همین دلیل با کلیدی که داشتم در را باز کرده و وارد خانه مادرم شدم اما با صحنه هولناکی روبه‌رو شدم. مادرم خون آلود روی زمین افتاده و روی سرش نایلونی پیچیده شده بود. وحشت زده فریاد کشیدم که همسایه‌ها رسیدند و پلیس را خبر کردند. به‌دنبال این حادثه، گروهی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران جست‌و‌جوی خود را برای شناسایی و بازداشت عامل یا عاملان این جنایت آغاز کرده‌اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: