پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرقت کاری خلاف و لعن شده است.سرقت حرام خواری است.سرقت به صورت های گوناگون اتفاق می افتد.سرقت دل و اعصاب مالباخته را به هم میریزد.پول سرقت شده بی برکت است.

جزئیاتی عجیب از سرقت یک دختر

روزنامه شهروند/ دختری که از خانه پدرش 170 میلیارد ریال طلا سرقت کرده بود، از سوی ماموران پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.
سردار مسعود مصدق، معاون هماهنگ‌کننده پلیس تهران بزرگ، درباره جزییات این پرونده گفت: «بیست‌وپنجم دی ماه پرونده‌ای از کلانتری تجریش مبنی بر شناسایی سارق یا سارقان خانه‌ای به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد. شاکی مدعی بود پس از خروج وی و خانواده‌اش 170 میلیارد ریال طلا از داخل گاو صندوق خانه‌اش سرقت شده است.»

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد سرقت داخلی بوده، ادامه داد: «در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی یکی از اقوام شاکی دستگیر شد. در نهایت متهم اعتراف کرد که به درخواست دختر شاکی طلاها را سرقت کرده است. پس از هماهنگی‌های قضائی دختر شاکی دستگیر و به پایگاه یکم این پلیس منتقل شد. او مدعی شد که 60 میلیارد ریال طلا نزد پدرش داشته و پدرش حاضر به برگرداندن طلاها نبود.»

سردار مصدق با بیان اینکه هر دو متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کردند و با دستور قضائی روانه زندان شدند، در پایان گفت: «همه اموال به سرقت رفته کشف شد و  در اختیار شاکی قرار گرفت.»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: