پایگاه خبری خانه فوتبال:

مرحله جدید فروش نقدی ایران خودرو.فروش فوری ایران خودرو دارای شرایط خاصی است.فروش فوری ایران خودرو از طریق سامانه فروش بورس صورت می گیرد. فروش فوری ایران خودرو در مدت معین انجام می شود. ایران خودرو بعد از عرضه هایما در بورس حالا پژو ۲۰۷ را آزاد عرضه می کند

بورس کالا شرایط خرید اتوماتیک های ایران خودرو

هفته آینده ٢ هزار و ١٧٤ دستگاه خودرو در بورس کالا عرضه خواهد شد که می تواند یک رکورد جدید در این زمینه باشد.
هزار و ١٧٤ دستگاه خودرو شامل هایما S۷ و S۵، تارا دستی و اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و همچنین لاماری ایما در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۷ تا ۹ آذر) روی تابلوی بورس کالا می رود؛ این نخستین عرضه تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بورس کالا خواهد بود.

​گروه صنعتی ایران خودرو ۷ آذر ، ۹۰۰ دستگاه هایما S۷ و هایما S۵ را روی تابلوی معاملات می برد که از این میزان ۴۰۰ دستگاه هایما S۷ سفید، ۲۰۰ دستگاه هایما S۷ مشکی آبنوس سفارشی، ۲۰۰ دستگاه هایما S۵ سفید، ۵۰ دستگاه هایما S۵ قرمز ونیزی و ۵۰ دستگاه هایما S۵ نقره ای تیتانیوم می باشد.

ایران خودرو قیمتی را که برای هایما S۷ سفید در نظر گرفته ۸۱۰ میلیون تومان و هایما S۷ مشکی آبنوس سفارشی ۸۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

این شرکت همچنین قیمت ۷۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را برای هایما S۵ سفید و ۷۲۰ میلیون تومان را برای هایما S۵ قرمز ونیزی و نقره ای تیتانیوم اعلام کرده است.

ایران خودرو

براساس اطلاعیه عرضه تمامی این خودروها، هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال را داشته و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

هزینه های جانبی در همه این خودروها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ریال است و ۱۲ درصد مالیات و عوارض قانونی برای هایما S۵ و ۱۳ درصد مالیات و عوارض قانونی برای هایما S۷ افزوده می شود که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. پیش پرداخت هایما ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آن ۶ اسفند ماه است.

هایما S۷ مشکی آبنوس سفارشی مجهز به جک برقی صندوق عقب و با پوشش نانو سرامیکی است و هایما S۷ نقره ای تیتانیوم و S۵ قرمز ونیزی نیز دارای پوشش نانو سرامیکی است.

* عرضه ۱۱۰۰ دستگاه تارا و پژو ۲۰۷

گروه صنعتی ایران خودرو همچنین ۸ آذر درمجموع ۱۱۰۰ دستگاه تارا دستی و اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک را روی تابلو می برد که از این میزان ۵۰۰ دستگاه تارا و ۶۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ است. این دو محصول برای نخستین بار در بورس کالا عرضه می شوند.

براساس اطلاعیه عرضه ۲۵۰ دستگاه تارا دستی شامل ۱۰۰ دستگاه تارا دستی نقره ای تیتانیوم، ۱۰۰ دستگاه تارا دستی مشکی آبنوس و ۵۰ دستگاه تارا دستی سبز کله غازی و همچنین ۲۵۰ دستگاه تارا اتوماتیک شامل ۱۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک نقره ای تیتانیوم، ۱۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک مشکی آبنوس و ۵۰ دستگاه تارا اتوماتیک سبز کله غازی است.

این خودروساز، تارا دستی نقره ای تیتانیوم و سبز کله غازی را ۲۶۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، تارا دستی مشکی آبنوس را ۲۵۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، تارا اتوماتیک نقره ای تیتانیوم و سبز کله غازی را ۳۷۹ میلیون تومان و تارا اتوماتیک مشکی آبنوس را ۳۶۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه خواهد کرد.

ایران خودرو در این روز همچنین ۶۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک را روی تابلو معاملات می برد که ۳۰۰ دستگاه آن پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۲۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای مشکی آبنوس، ۵۰ دستگاه پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای نقره‌ای تیتانیوم و ۵۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای سبز کله غازی را عرضه می کند که قیمت پایه برای پژوه ۲۰۷ سقف شیشه ای ۲۸۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و برای اتوماتیک سفید ۲۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

این خودروها ۶ اسفند به مشتریان تحویل می شود و پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای آنها ۱۰۰ درصد است.

در مشخصات عرضه تارا دستی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک آمده است: هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه صرفا برای یک خودرو است و خریداران باید سن ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که درعرضه های قبلی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت :esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه برانتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظرخود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های جانبی اقدام کنند.

هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی برای تارا دستی و ۱۲ درصد برای تارا اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد و رعایت مفاداعلامی درفایل پیوست (شرایط عمومی عرضه ایران خودرو) الزامی است.

* ۱۷۴ دستگاه لاماری ایما روی تابلو می رود

۱۷۴ دستگاه لاماری ایما متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور نیز شامل ۶۸ دستگاه مشکی، ۶۸ دستگاه سفید و ۳۸ دستگاه خاکستری ۹ آذر ماه روی تابلو معاملات می رود.

تحویل این خودروها ۷۰ روزه و ۱۹ بهمن ماه به مشتریان تحویل می شود و قیمت پایه آن ۹۸۱ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید این محصول ۲۵ درصد است و در مشخصات عرضه آمده است: هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است.

صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را مطابق لیست پیوست انتخاب کنند.

هزینه ها شامل ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و ۲۴۷ میلیون و ۲۸۲ هزار و ۲۶۵ ریال جهت بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری هستند.

همه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

تی اف 21 ایران خودرو؛متفاوت و ارزان

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به رونمایی از خودرو جدید تی اف ۲۱ در مورد قیمت این خودرو گفت: خودرو تی اف ۲۱ در رده قیمتی پایین قرار دارد و احتمالا جایگزین ۲۰۶ خواهد شد.
مهدی خطیبی امروز در مراسم رونمایی از دومین محصول جدید ایران خودرو تحت عنوان پروژه TF۲۱ با اشاره به اینکه در حال حاضر به این نتیجه رسیده ایم که رعایت استانداردها به بهبود کیفیت محصول کمک خواهد کرد، گفت: در حال حاضر مردم از کیفیت خودرو راضی نیستند به همین منظور ایران خودرو ۲۷۹ پروژه کوتاه مدت و میان مدت را برای بهبود کیفیت در این واحد تولیدی تعریف کرده است.
وی با اعلام اینکه بزرگترین کمک ما برای تولید محصولات عبور مستقیم بوده است، افزود: از اول خرداد یا همان ۳۰ شهریورماه خودرو ناقص در ایران خودرو تولید نشد و ما با خودروی ناقص خداحافظی کردیم. هم اکنون ۱۰۰ درصد تولیدات کامل است و این موضوع به کاهش ۲۵ درصدی هزینه ها نیز کمک کرده است.
 
ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: تعریف کردن ۲۷۹ پروژه باعث شد تا ما بتوانیم به ارتقا و بهبود کیفیت دست پیدا کنیم اما این مسیر بی پایان است و ما برای رسیدن به اهداف اصلی فاصله چندانی داریم. ما باید با رعایت استانداردها به دستاوردهای بیشتری دست پیدا کنیم.

خطیبی در ادامه صحبتهای خود به کاهش متوسط عیوب در خودروهای تولیدی اشاره کرد و گفت: پیش از این این رقم ۴.۸ درصد بود که خوشبختانه به ۲.۴ درصد رسیده ایم. حتی براساس برنامه ریزی ها تا پایان سال می خواهیم این رقم را به ۱.۴ درصد برسانیم.

وی به پروژه TF۲۱که امروز رونمایی می شود اشاره کرد و افزود: در روند تولید سعی می کنیم تمام استانداردها را رعایت کرده و روند بهبود کیفیت محصولات خود را بهبود ببخشیم. در این محصول ۱۰۰ درصد قطعات مورد استفاده شده تولید داخلی است و یک دستاورد مهم برای این شرکت به شمار می آید.

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: خودروی تی اف ۲۱، ۱۱۳اسب بخار و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور دارد و مجهز به موتور تیوفایو پلاس است زمان طراحی و تولید این خودرو ۱۸ ماه بوده است که این موضوع یک رکورد قابل توجه برای این شرکت به حساب می آید.

خطیبی تصریح کرد: امسال تا این لحظه ۳۳۲ هزار دستگاه خودرو در ایران خودرو تولید شده که نسبت به سال گذشته ۱۰۸ هزار دستگاه افزایش تولید را ثبت کرده است. البته ۳۴۰ هزار دستگاه محصول نیز به دست مشتریان رسیده است.

وی خطاب به رئیس سازمان ملی استاندارد، گفت: از سازمان استاندارد می خواهیم تا برای رعایت استانداردهای اجباری دیدگاه حمایتگرانه داشته باشد البته ما نیز خود را موظف به رعایت استانداردها می دانیم و حتی سختیگرانه تر عمل می کنیم این موضوع را در خودروهای سورن و اریسان اجرایی کرده ایم.

خطیبی در پاسخ به تسنیم در مورد قیمت خودرو جدید تی اف ۲۱ گفت این خودرو در رده قیمتی پایین قرار دارد و احتمالا جایگزین ۲۰۶ خواهد شد.

جزئیات فیس لیفت ایران خودرو دنا از پلاس به سال

در جریان چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران، مسئولان غرفه ایران خودرو با اشاره به اینکه برای ارتقا خانواده دنا پروژه‌های متعددی در نظر گرفته‌اند، اعلام کردند که تا پایان سال آینده نسخه‌ی ارتقا یافته و فیس‌لیفت شده محصول دنا با نام دنا سال روانه بازار شده و جایگزین تیپ‌های فعلی خانواده دنا و دنا پلاس می‌شود.
دنا سال که الگویی مشابه به دنا پلاس موجود در بازار دارد، در نمای خارجی کمترین تغییرات را داشته و طبق آخرین اطلاعات از این پروژه، صرفاً مجموعه سپرهای خودرو تغییر کرده‌اند. مهم‌ترین بخش این پروژه نیز مربوط به تریم داخلی بوده و کابین خودرو به‌طور کامل بازطراحی شده است.

ایران خودرو
پس از گذشت حدوداً هشت سال از اولین حضور دنا در جاده‌های ایران، مالکین این خودرو همیشه نسبت به طراحی اتاق دنا و کمبود فضا گله داشتند. با توجه به اینکه اتاق دنا و سمند مشترک هستند، این انتظار می‌رود که ابعاد و راحتی فضای اتاق آن نیز مشابه به سمند باشد. اما به دلیل نوع طراحی مجموعه داشبورد که الگویی مشابه به سوناتا وای اف دارد، باعث شده تا داشبورد دنا فضای بیشتری نسبت به داشبورد سمند اشغال کرده و فضای پا در ردیف جلو محدود شود.
در ردیف عقب نیز به دلیل طراحی و جانمایی نامناسب صندلی‌های ردیف جلو، شاهد کمبود فضای پا نسبت به سمند هستیم. در پروژه دنا پلاس نیز با افزوده شدن سانروف و استراکچر آن به سقف خودرو، فضای سر سرنشینان نیز کم شد. با توجه به این سه نکته، مرکز تحقیقات ایران خودرو در پروژه دنای سال‌تریم داخلی را به‌طور کامل بازطراحی کرده و دنا به‌زودی با کابینی کاملاً جدید عرضه خواهد شد. با این اقدام علاوه بر تأمین فضای مناسب برای سرنشینان، شرایط برای نصب آپشن های جدید ازجمله دکمه استارت نیز فراهم شده است (در جریان معرفی تیپ جدید دنا پلاس در نمایشگاه تهران، نکته‌ی عجیب و تأسف‌بار محل نصب دکمه استارت خودرو بود که با واکنش منفی بازدیدکنندگان نیز مواجه شد). برای فضای سر نیز قرار است سقف شیشه‌ای ثابت یا اصطلاحاً مونروف (مشابه به پژو ۲۰۷) جایگزین سانروف فعلی شود.

ایران خودرو

در بخش فنی نیز تغییرات خوبی انجام شده و قرار است دنای جدید به پیشرانه‌های EF7 پلاس و EF7 پلاس توربو مجهز شود. نسل جدید موتور ملی در نسخه تنفس طبیعی مجهز به اویل پمپ متغیر، سیستم متغیر سوپاپ دوگانه هوا و دود و سیستم بهینه مدیریت حرارت موتور شده است. این موتور قدرتی مشابه به موتور فعلی داشته اما مصرف سوخت کمتری نسبت به آن دارد. در نمونه پرخوران نیز علاوه بر مواد فوق، مهم‌ترین تغییر، مجهز شدن به توربوشارژر برقی بوده که باعث رفع لگ اولیه توربو نسبت به نسخه قبلی و افزایش ۱۵ اسب بخاری قدرت خروجی شده است. قدرت این موتور ۱۶۵ اسب بخار و ۲۴۰ نیوتون متر است. این پیشرانه‌ها که مجهز به استاندارد آلایندگی پایه یورو ۵ قابل ارتقا به یورو شش هستند، از طریق گیربکس شش سرعته دستی و یا شش سرعته اتوماتیک قدرت را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهند.

ایران خودرو

در دنای جدید امکاناتی نظیر فرمان برقی، ورود و خروج بدون کلید، دکمه استارت، سیستم کنترل پایداری، سیستم فشار باد تایر، سنسور تعویض دنده GSI، سنسور نور و باران، سامانه تماس اضطراری SOS و چراغ روشنایی روز به‌طور استاندارد در تمامی تیپ‌ها مشاهده می‌شود و در نمونه‌های فول آپشن نیز مواردی نظیر ایربگ های جانبی، سقف شیشه‌ای، تودوزی چرم، گرمکن-سردکن و ماساژور صندلی، رادار نقطه کور، ترمز پارک برقی و شیفتر پشت فرمان برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: