قیمت دلار | قیمت روز دلار

قیمت دلار افت شدید پیدا کرد | قیمت روز دلار 17 اردیبهشت ماه 1402

قیمت دلار در نخستین روز هفته در روند کاهشی آغاز به کار کرد. این اسکناس آمریکایی در پایان معاملات دیروز با کاهش نزدیک به هزار تومانی به کانال پایین‌تر ورود کرد.

کدخبر : 2228
سایت سرگرمی روز :

قیمت دلار بر بازار های دیگر نیز تاثیر مستقیمی دارد. قیمت دلار بر بازار خودرو نیز تاثیرات زیادی داشته و باعث افزایش قیمت خودرو میشود.  قیمت دلار روز به روز رو به افزایش است و بازار قیمت دلار شاهد نوسانات زیادی است. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار را از قیمت دلار برای شما قرار میدهیم. در ادامه بروزترین قیمت دلار را مشاهده میکنید.

قیمت دلار در نخستین روز هفته در روند کاهشی آغاز به کار کرد. این اسکناس آمریکایی در پایان معاملات دیروز با کاهش نزدیک به هزار تومانی به کانال پایین‌تر ورود کرد.

قیمت دلار روز گذشته کاهش داشت. این اسکناس آمریکایی در پایان معاملات دیروز ۹۴۷ تومان ارزان شد و به کانال ۵۲ هزار تومانی ورود کرد.

دیروز معامله‌گران می‌گفتند علت کاهش قیمت دلار، فشار سیاست‌گذار به پتروشیمی‌ها برای بالابردن عرضه دلار نیمایی است و بانک مرکزی با این شیوه قیمت دلار را در دو هفته گذشته مهار کرده است.

مهمترین خبر دیروز صدور رای دادگاه ولی‌الله سیف و احمد عراقچی، مدیران پیشین بانک مرکزی، در خصوص مدیریت بازار ارز در سال ۹۶ بود. در حکم سیف، عراقچی و سالار آقاخانی مباشر وقت بانک مرکزی در بازار ارز، گفته شده متهمان، عنصر معنوی یعنی «قصد مجرمانه» برای اخلال در بازار ارز نداشته‌اند و هدف آنها «مدیریت بازار ارز» بوده است.

به نظر می‌رسد خط و نشان‌های فرزین در هفته گذشته برای فعالان اقتصادی برای در امان ماندن از عاقبت روسای پیشین است. فعلا سیاست‌گذار در تلاش است تا قیمت دلار در بازار ارز را مدیریت کند و مانع افزایش قیمت شود.

قیمت نرخ‌های مختلف

در دومین هفته اردیبهشت مرکز مبادله ارز و طلا از درج قیمت جدید ارز در سایت بازار متشکل در روزهای افزایشی قیمت دلار امتناع کرد. دیروز هم، که قیمت دلار کاهش نزدیک به هزار تومانی داشت قیمت درج شده در مرکز مبادله همان ارقام روز چهارشنبه گذشته بود.

قیمت دلار در مرکز مبادله دلار و طلا در روز پنجشنبه نیز تغییری نکرده بود. این اسکناس با رقم ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان و دلار حواله نیز با قیمت ۳۸ هزار و ۴۶۰ تومان قیمت خورد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

دیروز اسکناس یورو در بازار آزاد با قیمت ۵۸ هزار و ۹۰۴ تومان معامله شد و کاهش ۹۱۸ تومانی داشت.

روز گذشته ۱۶ اردیبهشت در سایت بازار متشکل، قیمت اسکناس یورو ۱۰۰ تومان کاهش داشت و ۴۶ هزار و ۶۴۰ تومان درج شد. یوروی حواله نیز دیروز ۹۵ تومان ارزان شد و با قیمت ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه شد.

دیروز قیمت درهم در بازار آزاد کانال ۱۵ هزار تومانی را از دست داد و با قیمت ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومانی روز پنجشنبه معامله شد. روز گذشته نیز مانند پنجشنبه قیمت درهم در سایت بازار متشکل ارزی تغییری نداشت. حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۴۷۲ تومان مبادله می‌شود. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۵۱۹ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار درهم ۵۴ هزار و ۶۸۳ تومان محاسبه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    1

    👻🏴‍☠️

  • ناشناس
    1

    دیگه دلارمرد جنازه شد ازش دل بکنید آقایون دلال دلار رفت توکوزه

  • ناشناس
    1

    هر زمان هر دلار شد ۱۰هزار تومان آنروز با افتخار تیتر بزن.

  • ناشناس
    2

    این دلار نیست که بالاپایین میره ارزش پول ایران کم میشه

  • مهران
    0

    نسبت به رشد از ۲۷هزار تومن چقد کاهشی بوده؟