پایگاه خبری خانه فوتبال:

 سایپا شاهین خودروی پیشرفته ایرانی آماده عرضه شد. سایپا شاهین برای بر روی ساخته شده است. سایپا شاهین بر روی پلت فرم sp۱۰۰ سوار شده است. رئیس شورای رقابت از مشخص شدن قیمت نهایی خودروی سایپا شاهین که قرار است زمستان امسال به بازار عرضه شود، خبر داد.

 قیمت نهایی سایپا شاهین

 براساس ضوابط ابلاغی از سوی شورای رقابت خودرو شاهین سایپا ۲۶۸ میلیون تومان نرخ‌گذاری شد.
قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: نخستین سری از دعوتنامه‌های خودرو شاهین، با نرخ ۲۶۸ میلیون تومان و ضوابط ابلاغی شورای رقابت صادر شد.
مجید باقری گفت: همانطور که پیشتر نیز وعده داده بودیم، دعوتنامه‌های خودرو شاهین را در موعد مقرر صادر کردیم و تعدادی از خریداران این محصول تکمیل وجه کرده‌اند و در آینده‌ای نزدیک خودرو خود را به ترتیب اولویت تکمیل وجه، تحویل خواهند گرفت
وی با تاکید بر این‌که درحال‌حاضر مرجع قیمت‌گذاری خودرو در کشور، شورای رقابت است، ادامه داد: صدور این دعوتنامه‌ها بر اساس نرخ اعلام شده و مورد تایید شورای محترم رقابت صورت گرفته و گروه خودروسازی سایپا به مفاد این ضوابط عمل کرده است.
​باقری با اشاره به پرداخت مبلغی به عنوان علی‌الحساب از سوی خریداران در تمام پیش‌فروش‌ها، افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای ثبت‌نام خودرو شاهین نیز در بخشنامه رسمی فروش به دلیل عدم تعیین نرخ نهایی از سوی مراجع ذی ربط، مبلغی را به‌ عنوان علی‌الحساب اعلام کرده که لزوماً این مبلغ ۵۰ درصد نرخ نهایی خودرو نبوده و همانطور که بارها اعلام شده، گروه سایپا تعیین‌کننده نرخ هیچ یک از محصولات خود نیست.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش تصریح کرد: خودرو شاهین به عنوان باکیفیت‌ترین و پیشرفته‌ترین خودرو تولید داخل آغازگر فصل نوینی از کیفیت و ایمنی در صنعت خودرو ایران و گروه سایپا محسوب می‌شود.

به گفته باقری تولید و عرضه خودرو شاهین در دوران تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی و شیوع بیماری کرونا، بیانگر عزم جدی گروه خودروسازی سایپا به نقش‌آفرینی گسترده در حرکت صنعت و اقتصاد کشور در مسیر پیشرفت و توسعه است.

وی درخصوص ارائه خدمات پس ‌از فروش به خودرو شاهین نیز گفت: شبکه خدمات پس‌از فروش گروه سایپا، با دریافت آموزش‌ها و امکانات لازم و نوین، تمهیدات ویژه‌ای را اتخاذ کرده و آماده خدمت‌رسانی به همه مشتریان و خریداران شاهین است.

سایپا شاهین

قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور فروش و خدمات پس‌از فروش همچنین به برخورداری خودرو شاهین از استانداردهای روز ایمنی و کیفی اروپا اشاره کرد و افزود: گروه سایپا علاوه بر تامین نیاز داخلی، برنامه صادرات این خودرو به بازارهای منطقه‌ای را در دستور کار قرار داده تا از این طریق ضمن رقابت با برندهای دیگر، زمینه ارزآوری و معرفی محصول ایرانی را در بازارهای خارجی فراهم کند.

تارای ایران خودرو بخریم یا سایپا شاهین؟

 

 سایپا شاهین

شاهین بهتر است یا تارا؟ / رقابت نفس گیر سایپا و ایران خودرو
ایران خودرو و سایپا هر دو قصد دارند محصولات جدید خود یعنی دو سدان شاهین و تارا را در آینده نزدیک به بازار عرضه کنند.
دو خودرویی که این روزها به شدت در مورد آن ها صحبت می شود سدان های جدید ایران خودرو و سایپا هستند. هر یک از این دو خودروساز قصد دارند با محصولات جدید خود به نوعی تنوع بازار را افزایش دهند و در نهایت خریداران بیشتری را به سمت خود جذب کنند. سایپا برای محصول خود نام شاهین و ایران خودرو نیز اخیرا برای مدل k۱۳۲ نام تارا برگزید. اما این دو خودرو چه مشخصات و امکاناتی دارند؟ تا امروز اطلاعات مختلفی از این دو محصول منتشر شده اما در این نوشتار قصد داریم به صورت مختصر و مفید شما را با گل های سرسبد ایران خودرو و سایپا آشنا کنیم.

امکانات و مشخصات سایپا شاهین

سایپا شاهین

سایپا اخیرا طرحی برای پیش فروش شاهین در نظر گرفت و در آن استقبال خوبی از این محصول شد. آنطور که اعلام شده سایپا شاهین قرار است زمستان امسال وارد بازر شود. نکته مهمی که اخیر در مورد این خودرو به آن اشاره شد این است که شاهین توانسته عنوان ایمن ترین خودروی ملی کشور را کسب کند. این خودرو تست های ایمنی را در مراکز بین المللی پشت سر گذاشته و با توجه به نتایج مقام ایمن ترین محصول ایرانی در بین سایر خودروها را کسب کرده است.
این خودرو با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو روانه خیابان های کشور خواهد شد. حداکثر توان این پیشرانه ۱۱۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۱۶۵ نیوتن.متر است. از جمله امکانات رفاهی شاهین نیز می توان به مواردی نظیر سانروف، دو کیسه هوا، چراغ های دی لایت، سنسور نور، نمایشگر لمسی، ترمزهای دیسکی، استارت دکمه ای، سیستم تهویه هوای اتوماتیک، فرمان برقی، آینه های تاشوی برقی، و سنسور پارک به همراه دوربین دید عقب اشاره کرد. با توجه به تمام این موارد به نظر می رسد که شاهین از لحاظ امکانات رفاهی در سطح مناسبی قرار دارد و می تواند نیاز اکثر افراد را برقرار کند.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: