پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت‌ آپارتمان در تهران عجیب شده است.قیمت‌ آپارتمان سر به فلک می کشد.قیمت‌ آپارتمان باعث شده مسکن دار شدن برای خیلی‌ها رویاشود.قیمت‌ آپارتمان ثبات ندارد و هر روز بیشتر همه را نگران می کند.قیمت‌ آپارتمان در تهران متفاوت است و متر و معیار مشخصی ندارد.

قیمت آپارتمان در مناطق مرکزی پایتخت

یک واحد آپارتمان ۶۳متری و ۲۹سال ساخت در محله فاطمی تهران متری ۲۷میلیون تومان فروخته شد. نرخ مسکن برای خرید یک واحد آپارتمان ۱۴۱متری و ۲۵سال ساخت در یوسف آباد نیز ۴۱میلیون و ۷۲۲هزار تومان در هر متر مربع بوده است.
گزارش پیش رو به بررسی نرخ آپارتمان‌هایی که طی یک ماه اخیر در منطقه۶ و مرکز تهران معامله شده است، می‌پردازد.
بسیاری از افراد به علت دسترسی مناسبی که مرکز شهر دارد، تمایل دارند تا محل سکونت خود را در محله‌های مرکزی شهر انتخاب کنند؛ منطقه۶ یکی از محله‌های مرکزی تهران است که دسترسی بسیار مناسبی به مترو، بی‌آرتی، اتوبوس و... دارد و افراد امکان جابه‌جایی از این نقطه به بیشتر نقاط تهران را دارند؛ لذا باوجود طرفداران زیادی که دارد، محله تقریبا گرانی از لحاظ نرخ مسکن محسوب می‌شود.
فاطمی، امیرآباد، یوسف آباد، شیراز، ولیعصر و... از محله‌های معروف در مرکز تهران محسوب می‌شود و نرخ مسکن در هر یک از آنان با توجه به متراژ، سن بنا، محل آپارتمان، امکانات بنا و مواد و متریال به کار رفته در آن و... متفاوت است.
در ادامه این گزارش به بررسی نرخ مسکن برای برخی از واحدهایی که طی یک ماه اخیر در منطقه۶ شهرداری تهران انجام شده است، خواهیم پرداخت.

قیمت آپارتمان

لازم به یادآوری است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی پاییز (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌هایی است که در هر یک از محله‌ها انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله یادشده نیست.

یک واحد آپارتمان ۶۳متری و ۲۹سال ساخت در محله فاطمی تهران متری ۲۷میلیون تومان فروخته شد. نرخ مسکن برای خرید یک واحد آپارتمان ۱۴۱متری و ۲۵سال ساخت در یوسف آباد نیز ۴۱میلیون و ۷۲۲هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

واحدی ۸۹متری و ۱۱سال ساخت در بهجت آباد متری ۳۷میلیون و ۳۲۴هزار تومان، یک خانه ۸۱متری و ۱۶سال ساخت در امیر آباد متری ۲۸میلیون و ۱۵۴هزار تومان، آپارتمانی ۷۳متری و ۷سال ساخت در میدان ولیعصر متری ۳۴میلیون و ۱۰۱هزار تومان و یک دستگاه آپارتمان ۱۳۱متری و ۳۴سال ساخت در آرژانتین متری ۲۹میلیون و ۴۴۳هزار تومان معامله شد.برای خرید یک خانه ۸۹متری در میدان جهاد ۳۵میلیون و ۹۹۷هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شده است. خرید واحدی ۷۳متری و ۹سال ساخت در عباس آباد نیز به ۴۲میلیون و ۹۹۰هزار تومان در هر متر مربع سرمایه لازم داشت./منبع: اقتصاد آنلاین

جدول قیمت آپارتمان

قیمت آپارتمان

 

 

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: