پایگاه خبری خانه فوتبال:

پزشک معالج مهرداد میناوند گفت: سطح اکسیژن خون این پیشکسوت بالا آمده و وضعیت پایداری دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، دکتر امیرحسین لطفی درباره وضعیت مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس، اظهارداشت: روز گذشته وضعیت سخت و پرخطری را داشتیم به ویژه تا حوالی ظهر دیروز تا اینکه جراحی کوچکی روی ایشان انجام شد و  در ادامه اکسیژن خون او به تدریج بهتر شد و خون‌رسانی به شرایط باثبات رسید. تا به الان و همین امروز میناوند وضعیت پایداری دارد. سطح اکسیژن خون او بالا آمده است.
پزشک معالج میناوند درباره اینکه آیا می‌توانیم بگوییم او بهبود می‌یابد مشکلی نیست، تصریح کرد: این بیماری مرموز است و وقتی شدت می‌یابد یک طوفان التهابی پیدا می‌کند. مخاطرات زیادی برای بدن ایجاد می‌کند و غیرقابل پیش‌بینی است. باید درمان ادامه یابد و امیدوار باشیم.

لطیفی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم افزود: از طرف کادر درمان از مردمی که محبت دارند و این محبت را روانه کادر درمان می‌کنند تشکر می‌کنم. همه مردم برای ما عزیز هستند و کسانی که ورزشی هستند خاطراتی برای مردم ساخته‌اند. کادر درمان در تمام کشور برای همه مردم تلاش می‌کنند و آرزو می‌کنم درمان‌هایی که انجام می‌شود برای همه مردم موثر باشد. از مردم خواهش می‌کنم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: