پایگاه خبری خانه فوتبال:

سازمان هواشناسی هشدار جدید داد. هواشناسی اعلام کرد:کشور نسبت به بارش برف در ۱۳ استان و هواشناسی درباره کاهش شدید دما بین ۷ تا ۲۰ درجه سانتیگراد هشدار داد هواشناسی توصیه‌هایی را به کشاورزان، دامداران و... ارائه کرد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از بارش برف، کولاک برف، رخداد مه و کاهش دید افقی، وزش باد شدید  در ارتفاعات رشته کوه البرزخبر داد
صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی امروز و فردا (۷ و ۸ بهمن) جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است، اظهار کرد: این شرایط سبب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.
وی ادامه داد: طی روز پنجشنبه (۹ بهمن) با ورود سامانه بارشی، بارش برف و باران در غرب و شمال غرب آغاز می‌شود همچنین طی روز جمعه (۱۰ بهمن) با تقویت سامانه بارشی بارش برف و باران باران علاوه بر شمال غرب و غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و برخی مناطق گیلان و مازندران را در برخواهد گرفت.
ضیاییان در ادامه تصریح کرد: طی روز شنبه (۱۱ بهمن) نیز بارش برف و باران در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، شرق زاگرس جنوبی، سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و به‌صورت پراکنده در بخش‌هایی از شرق کشور رخ می‌دهد. طی روز یکشنبه (۱۲ بهمن) نیز سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز تا پنجشنبه (۷ تا ۹ بهمن) روند تدریجی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد، گفت: از این رو احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز مرکزی دور از انتظار نیست.
ه گفته ضیاییان طی روز پنجشنبه و جمعه (۹ و ۱۰ بهمن) در اردبیل و گیلان و طی روز شنبه (۱۱ بهمن) در بیشتر مناطق کشور وزش باد به‌نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود همچنین شرق و مرکز خلیج‌فارس امروز و فردا (۷ و ۸ بهمن) مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۸ بهمن) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با غبار محلی و با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۹ بهمن) نیز نیمه ابری همراه با غبار محلی، به‌تدریج ابری و در اواخر وقت بارش باران با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: