پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیمان قاسم خانی 30 دی 1344 متولد شد. پیمان قاسم خانی در تهران بدنیا آمد. پیمان قاسم خانی نویسنده توانا، کارگردان و بازیگر است. پیمان قاسم خانی فارغ التحصیل لیسانس رشته آمار انفورماتیک از دانشگاه اهواز می باشد. پیمان قاسم خانی تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق با بهاره رهنما دارد و حالا در زندگی جدید است

پیمان قاسم خانی

عکس عاشقانه جدید پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی

عشق به سینما

از 12 سالگی با دیدن فیلم جنگ ستارگان عاشق سینما شدم ، البته قبل از انقلاب هم فیلم ده فرمان را دیدم که برایم هنوزم خاطره انگیز است

پیمان قاسم خانی

کلاس فیلمنامه نویسی

بعد از دانشگاه در سال 1370 وقتی 24 ساله بود دوره فیلمنامه نویسی را در مرکز آموزشی باغ فردوس گذراند سپس مدتی هم زیر نظر سیف الله داد دوره دید

بعد از آن مدت کوتاهی هم در کلاس آموزش بهرام بیضایی (کارگردان) حضور داشت

شروع فعالیت

پیمان قاسم خانی

در سال 1372 فعالیت خود را بعنوان نویسنده از فیلمنامه نویسی فیلم «من زمین را دوست دارم» شروع کرد که کارگردان آن برعهده ابوالحسن داوودی بود

این فیلم با حضور علیرضا خمسه ، فریبرز عرب نیا و بهزاد خداویسی به شدت مورد توجه قرار گرفت

 

ازدواج اول

پیمان قاسم خانی

 

پیمان قاسم خانی در سال 1371 وقتی 26 ساله بود با بهاره رهنما بازیگر 19 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دختری بنام پریا متولد 1376 بود

زن سالار نیستم

من کلا مرد سالار نیستم ولی به آن میزان زن سالاری هم که بهاره قائل است ، قائل نیستم در نتیجه بین خودمان یک مبارزه پنهان دوستانه داریم

طلاق

پیمان قاسم خانی

زندگی پیمان و بهاره در سال 95 بعد از 24 سال زندگی مشترک به جدایی و طلاق ختم شد ، خانوم بهار رهنما چند ماه بعد از جدایی برای بار دوم ازدواج کرد

خواستگاری دوم

پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی بعد از چند سال تنهایی ! در تیر ماه 1399 از میترا ابراهیمی ، دختر مستندساز و روانشناس درخواست ازدواج کرد

این خبر اما بعد از رسانه ای شدن با تکذیب خانم ابراهیمی مواجه شد و ایشان اعلام کردند صفحه دوم شناسنامه ام هنوز سفید است

ازدواج رسمی دوم

پیمان قاسم خانی

در نهایت بعد از هفت ماه در نهایت اسفند 99 عروس خانه بله را گفتند و پیمان قاسم خانی رسما برای بار دوم با خانم متیرا ابراهیمی ازدواج کرد

برادر

پیمان تنها یک برادر کوچکتر به نام مهراب قاسم خانی دارد که او نیز بازیگر و نویسنده است ، همسر برادرش خانوم شقایق دهقان نیز بازیگر صاحب نامی می باشد

جنجال خیانت پیمان قاسم خانی به بهاره رهنما

پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی که به تازگی با پیمان قاسم خانی نویسنده و بازیگر مشهور ایرانی ازدواج کرده است درباره حواشی این ازدواج گفت.

میترا ابراهیمی تازه عروس خانواده پیمان قاسم خانی در یک مصاحبه اینستاگرامی از حواشی زیادی که بعد از ازدواج با پیمان قاسم خانی برای او ایجاد کردند حرف به میان آورد.

میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی در بخشی از این مصاحبه گفت: می گویند تو بودی که زندگی قبل پیمان رو خراب کردی ؟ این یک تهمت بزرگ هست.

همسر دوم پیمان قاسمی درباره نحوه آشنایی اش با همسرش توضیحاتی داد و گفت که او وارد زندگی مشترک قبلی پیمان قاسم خانی نشده است. 

او گفت: من دوستی داشتم که حامی حیوانات بود و هنرمندان را به مرکز نگهداری از این حیوانات دعوت می کرد من اولین بار پیمان را آنجا دیدم. زمانی که ما با هم آشنا شدیم یک سال و نیم از طلاق پیمان با همسر سابقش می گذشت. البته در آن زمان هم فقط یک دیدار دوستانه بود. پیمان عاشق حیوانات است و بسیار برای آنها دل می سوزاند. من تا قبل از آن دیدار اسم پیمان را در تیتراژها دیده بودم و کارهایش را روی می دیدم و اصلا با هم روبه رو نشده بودیم. بعد از اینکه پیمان از من خواستگاری کرد .

من اتفاقا درباره ویدئویی که ایشان ( بهاره رهنما) درباره ورود دخترهای جوان به زندگی افراد متاهل صحبت می کرد را سرچ کردم و دیدم. ایشان در ان ویدئو توضیح می دهد که  دخترهای جوان نباید وارد زندگی افراد متاهل شوند. خبرنگار از او می پرسد آیا برای شما چنین اتفاقی افتاده که ایشان (بهاره رهنما) توضیح می دهد برای من چنین اتفاقی نیفتاده اما چون من مدافع حقوق زنان هستم این توصیه را می کنم که دخترها چنین کاری نکنند. 

میترا ابراهیمی گفت: به هر حال من شیطنت های اینستاگرامی را می شناسم بخشی از آن ویدئو را کات کرده و پخش کردند که بگویند کسی وارد زندگی  پیمان شده من بوده درحالیکه من اصلا در آن زمان انها را نمی شناختم. ایشان (بهاره رهنما) هم چنین حرفی نزدند. 

این مساله برای من و پیمان بسیار مهم است چنین حرف هایی در شان خانواده من و پیمان نیست و بسیار ناراحت کننده است که عده ای چنین کاری کرده اند. من یکبار برای همیشه خواستم این موضوع را توضیح بدهم که در زمان جدایی پیمان از همسر سابقش من اصلا پیمان را نمی شناختم و یک سال و نیم بعد از طلاقش بود که با او آشنا شدم. 

وی به دوستی که با مارال فرجاد دارد اشاره کرد و گفت: در آن کمپی که دوستم برای حیوانات به راه انداخته من هنرمندان زیادی را دیدم و حتی با تعدادی از آنها دوست شدم مارال فرجاد یکی از آنهاست. 

پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی مدتی قبل به طور رسمی با هم ازدواج کردند. میترا ابراهیمی روانشناس و فیلم ساز است. او یک فیلم درباره زندگی پسر فروغ فرخزاد ساخته است. 

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی کیست؟

ازدواج میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی   واکنش های زیادی را به همراه داشت و بازیگران زیادی ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی را تبریک گفتند.

زندگی خصوصی بازیگران و افراد مشهور همیشه مورد توجه بوده است، ازدواج بازیگران ،طلاق و جدایی آنها ،به دنیا آمدن فرزندشان و حتی نوع ماشین و نوع پوشش آنها مورد توجه بوده است. به تازگی نوک پیکان توجه ها به سمت پیمان قاسم خانی  نویسنده و بازیگر مشهور ایرانی با میترا ابراهیمی نشانه رفته است.

حواشی ازدواج پیمان و مهراب

پیمان قاسم خانی

 

ماجرای ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی از تابستان امسال سرزبان ها افتاد. اولین زمزمه‌ها از انتشار یک عکس دونفره آغاز شد.

ما این دو هنرمند خبر ازدواج خود را تائید یا تکذیب نکردند.تا اینکه شب گذشته مهراب قاسم خانی با تبریک به عروس تازه وارد خانواده شان،خبر ازدواج برادرش با میترا ابراهیمی را رسما اعلام کرد.

هرچند در همان زمان در فضای مجازی انتقادهای زیادی نسبت به این اتفاق و ازدواج آغاز شد.به طور مثال یکی از کاربران فضای مجازی اینطور نوشته بود.

یک کاربر فضای مجازی در توییترش نوشت: پیمان قاسم‌خانی ۵۴ ساله با یکی از خودش ۲۲ سال کوچکتر ازدواج کرد. دو تاسوال تو ذهنمه. ۱. این دختر معیار ازدواجش با کسی اینهمه بزرگتر چی میتونسته باشه جز سر زبونا افتادن و برعکس برای شوهرش هم؟ ۲. اگر همین ازدواج توسط یک شخص معروف مخالف تفکر این جماعت رخ میداد چند نامه اعتراضی مینوشتن؟

وقتی میترا ابراهیمی ازدواجش با پیمان قاسم خانی را تکذیب کرد

میترا ابراهیمی که پیش تر از این خبر ازدواجش در فضای مجازی با پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما منتشر شده بود، نسبت به این خبر واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت: "با تمام اعضای خانواده ام در گیر ویروس کشنده ی کرونا بودیم که خبر پخش شد.سیل تماس از سوی کسانی که در یک ماه قرنطینه ی ما حالی نپرسیده بودند و حالا صاحب نظر بودند.

 کامنت ها که «راسته واقعا؟» چطور به خودشان اجازه می دادند از تصمیم تو برای زندگی ات،وقتی خودت هیچ ننوشته ای و نگفته ای بپرسند؟ برای من که در این فضای مسموم خبرهای سینمایی نبوده ام تجربه ی عجیبی بود و عمیقا دوست نداشتنی.یک شبه چند هزار نفر اضافه تر فالوت می کنند و لااقل من با این روحیه هیچ خوشحال نمیشم."

میترا ابراهیمی: این خبر هدایت شده بود

میترا ابراهیمی در ادامه گفت: "از فردای خبر صفحات فیک دست به کار می شوند،هدایت شده و تابلو! جهت فحاشی و تهمت.در دایرکت من و کامنت های مربوط با من با منشن کردن و به پا کردن غوغایی که من وارد زندگی مردم شدم.اون قدر که به خودم شک می کنم و چک می کنم و می بینم خانوم رهنما هم در مصاحبه هاشون گفته اند که در زندگی سابقشان خیانتی ندیده اند پس این موج که علاقه منده من رو خانه خراب کن معرفی کنه چه قدر عجیبه! من در سی سالگی می شوم کودک،البته مرسی که من این قدر خوب موندم ولی یه کم سی برای نوجوان هم زیاده چه برسه به کودک!

پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی: من به روانشناسی محکوم هستم

میترا ابراهیمی افزود:" بعد روانشناس بودنم محکوم است چون مثلا ارتوپدها پاشون نمی شکنه،متخصصین ریه سیگار نمی کشن،هیچ متخصص سرطانی به سرطان مبتلا نمی شود و هیچ روانشناسی عصبانی نمیشه چه برسه به ازدواج با فاصله سنی زیاد! یه مثلا همکاری هم از آب گل آلود ماهی گرفته بود که من درمان نشده ام و یکی هم خوب برایش نوشته بود یونگ هم حیف مرد واگرنه برای رابطه ی فلان مدلی اش باید می آمد پیش شما درمان!مقدس سازی و تعصب هم نمی دانم می دانید یا نه از کم سوادیست.تمام روانشناسی میگه :هیچ نسخه ی واحدی وجود نداره.کلیاتی هست اما وحی منزل نیست.بیاییم قول بدیم زرد نباشیم.بیاییم بازیچه ی خبری که عمدا پخش شده نباشیم و هرچی به ذهنمان رسید ننویسیم و بدون شناخت با آبروی کسی بازی نکنیم.ما مردمی که زندگی خصوصی تری داریم نباید گول این رسانه های دروغگو را که معلوم نیست به چه قیمتی خودشون رو می فروشند،بخوریم.

ما مردم بیچاره ای هستیم در این شرایط اما بیچاره بودن را دوست داریم اگر به خبر ازدواج یک هنرمند در این رکود اقتصادی و خطر مرگ هر کداممان این همه واکنش نشون بدیم.اصلا کرده یا نکرده! چه تاثیری در زندگی ما داره؟

میترا ابراهیمی: فعلا صفحه دوم شناسنامه من سفید است

و اما جواب سوال متاسفانه مهم:خیر! فعلا که صفحه ی دوم شناسنامه ی من سفیده.اون عکس ها هم که زحمت کشیدن پخش کردن هم عکس های اکران مستند کامی بود،فیلمی که به کمک تهیه کننده ای به غایت انسان و عزیز به ثمر رسید.من قول میدم هروقت تصمیم به ازدواج گرفتم از همه ی دوستان نگران اجازه بگیرم.

درنهایت میترا ابراهیمی ازدواجش با پیمان قاسم خانی را تأیید کرد

سرانجام میترا ابراهیمی در صفحه اینستاگرامش عکس عروسی خود و پیمان را منتشر کرد و اینطور نوشت: امسال تولدی دیگر بود. گرچه وقتی اومده بودی خواستگاری، تو اینستاگرام برامون پیش پیش عروسی گرفته بودند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: