پایگاه خبری خانه فوتبال:

نسرین مقانلو ستاره بازیگری سینمای ایران است.  نسرین مقانلو که از قدیمی های سینمای ایران است بعد از ایفای نقش در سریال دل مجددا با اقبال مردمی مواجه شده است. نسرین مقانلو در سریال دل نقش خوبی بازی کرده بود . نسرین مقانلو در این سریال همبازی حامد بهداد و ساره بیات بود. نسرین مقانلو برای همه خواهران ایران زمین آرزوی سلامتی و شاد کامی را از خداوند خواهانم .

تصویری از جوانی نسرین مقانلو در کنار همسرش

نسرین مقانلو

تصویر جدید نسرین مقانلو برای شرکت در چالش عکس سیاه و سفید:

نسرین مقانلو

تصاویر خاص از نسرین مقانلو و خواهرش
 
نسرین مقانلو
 

وقتی سپیده خداوردی سورپرایز می‌شود! + عکس


 

نسرین مقانلو
 
زندگی شخصی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد یکم تیرماه  سال 1347 در تهران میباشد.

او فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

نسرین مقانلو در گفت وگویی به بیان زندگی شخصی و هنری اش پرداخت که بخشی از آن را در ادامه میخوانید

من به واسطه فعالیت پدرم در رشته موسیقی و مادرم در تئاتر با فضای هنر آشنایی کامل داشتم، به همین دلیل از زمان کودکی و نوجوانی فعالیتم در زمینه تئاتر و نمایش را شروع کردم، اما زمانی که تصمیم گرفتم فعالیت حرفه ای ام در سینما را شروع کنم، با فیلم «دو نیمه سیب» کیانوش عیاری استارت زدم.

یادم است برای بازی در این فیلم به همراه مادرم به رستوران رفتیم و اولین حضور من در سینما با کار آقای عیاری رقم خورد. فردای همان روز آقای عیاری به «رسول صدرعاملی» گفت یک دختر تازه وارد معرفی می کنم که همانی است که برای فیلم دنبالش می گشتی؛ بنابراین با بازی در فیلم «قربانی» دومین تجربه ام رقم خورد و بلافاصله بعد از آن آقای «تورج منصوری» برای بازی در «بازیچه» از من دعوت کردند و سپس در «امید» آقای حبیب کاوش به ایفای نقش پرداختم.

نسرین مقانلو در فیلم مهمان داریم

 آقایان دستگردی و پاکدل از من دعوت کردند برای بازی در سریال تلویزیونی «لبخند زندگی» با حضور پیشکسوت عزیزم خانم «ثریا قاسمی» که اولین حضور در تلویزیون هم برای من اتفاق افتاد. بلافاصله بعد از پایان «لبخند زندگی»، فیلم «آخرین سند» پیشنهاد شد که زمانی پخش شد که «امید» و «بازیچه» هم رفع ممنوعیت شده بودند و همزمان 3 فیلم روی پرده داشتم.

نسرین مقانلو به همراه خانواده و فرزندانش 

نسرین مقانلو

 

10 سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم.«دختری در قفس» آقای صلح میرزایی اولین فیلمم بعد از آن دوران بود و بعد از آن برای بازی در سریال «مسافری از هند» از من دعوت شد.

ماجرای ازدواج نسرین مقانلو

ماجرای ازدواج من سر فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از 5 -6 سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

نسرین مقانلو و همسرش کمال خلیلیان

البته سالی یک بار به ایران می آمدم و به صورت ناپیوسته کارهایی انجام می دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قادری» که هنگام بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که با «فرهاد اصلانی» و «دکتر عزیزی» بازی کردم. ازدواج، فرصتی برای امتحان کردن خودم با ازدواج، عاشق شدم و با خودم فکر کردم این بهترین فرصت برای امتحان کردن خودم است که آیا می توانم مدتی از آنچه دوست دارم، دور باشم یا نه! آن 10 سال خیلی بر من سخت گذشت؛ بسیار دلتنگ بودم، خیلی شب ها می نشستم برنامه «چشم انداز» را می دیدم، همکارانم را نگاه می کردم، گریه می کردم.
کمال خلیلیان مهاجم تیم ملی فوتبال ،قهرمان جوانان آسیا،و عضو باشگاههای گمرک اهواز،پاس و تاج و همسر نسرین مقانلو بازیگر کشورمان میباشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: