پایگاه خبری خانه فوتبال:

سارا و نیکا دوقلوی های جوان و پرحاشیه سینما و تلویزیون هستند . سارا و نیکا درسال 1390 با بازی در سریال پایتخت چهره شدند. سارا و نیکا از سال ۹۳ برای زندگی به خارج از کشور رفتند. سارا و نیکا در این مدت با عکس های نامتعارف جنجال زیادی در فضای مجازی داشتند .سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند.

سارا و نیکا

در حالی که مدتی پیش اخباری در مورد ساخت فصل جدید پایتخت منتشر شد اما این دو خواهر از این سریال کنار گذاشته شدند . سارا و نیکا مجرد هستند و از سال ۹۳ برای زندگی به خارج از کشور رفتند.نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

خانواده و مهاجرت سارا و نیکا

سارا و نیکا

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند.

سارا و نیکا

بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

گریه سارا و نیکا بعد از سانسور شدن

سارا و نیکا

سارا و نیکا

حاشیه جدید سارا و نیکا 

سارا و نیکا

به تازگی عکسی در فضای مجازی درحال چرخیدن است که برای سارا و نیکا دوخواهر سریال پایتخت دردسرساز شده است.

سارا و نیکا

در این عکس سارا فرقانی با کودکی دربغل را مشاهده می کنید که سبب درست شدن شایعه ای بزرگ شده است. شایعه مادر شدن! اما سایت خانه فوتبال این خبر را کاملا تکذیب می کند.

سارا و نیکا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: