زندگینامه سحر قریشی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مه شو : سحر قریشی تاکنون در ژانرهای متفاوتی به ایفای نقش پرداخته است. سحر قریشی طرفداران بسیاری دارد. سحر قریشی سفری به ترکیه داشته است. عکسی از سحر قریشی در ترکیه منتشر شده است. در ادامه خیابان‌گردی‌ سحر قریشی را در ترکیه مشاهده کنید.

سحر قریشی در ترکیه

 

بیوگرافی سحر قریشی

نام:سحر

نام خانوادگی:قریشی

تاریخ تولد:۱۳۶۶/۱۰/۶
محل تولد :تهران
 

سالهای فعالیت:از سال ۱۳۸۸ تاکنون

سحر قریشی طرفدار دو آتیشه استقلال

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

ازدواج و جدایی سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

ماجرای ازدواج سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

*چه شد که بازیگر فیلم «رسوایی۲» مسعود ده نمکی شدید و به این فیلم و این نقش بله گفتید؟

انتخاب حضور در این فیلم هم، مثل بقیه کارهایی که انتخاب کردم کاملا حرفه ای بود، پیشنهاد را دریافت کردم، بعد از خواندن سناریو قبول کردم در فیلم بازی کنم.

*بازخوردهای کسانی که فیلم را دیده اند و شاهد بازی شما در این کاراکتر بودند، چگونه بود؟

متأسفانه موفق نشدم در جشنواره فیلم را ببینم. آن روزها مشغول بازی در پروژه سینمایی بودم و وقت نکردم در برج میلاد یا سالن های دیگر «رسوایی۲» را ببینم بعد از اکران عمومی هم نشد که فیلم را ببینم.

متأسفانه بسیاری از صاحب نظرها، نگاهی شخصی به فیلم دارند و فیلم ها را با توجه به سازندگانش می سنجند. به نظرم این نوع نگاه درست نیست، باید فیلم را بدون هیچ پیش زمینه ای تماشا کرد. باید دید مردم در مورد فیلم چه نظر ی دارند و نظر آن هاست که مهم است.

آنچه که درباره سحر قریشی نمی دانید:

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.

سحر قریشی حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

سحر قریشی

فیلم هایی که سحر قریشی در آنها ایفای نقش کرده است:

۱۳۸۹ دردسر بزرگ مهدی گلستانه
۱۳۸۹ همه چی آرومه مصطفی منصور یار
۱۳۹۰ گشت ارشاد سعید سهیلی
۱۳۹۰ ساعت شلوغی آرش معیریان
۱۳۹۰ محرمانه تهران مهدی فیوضی
۱۳۹۰ نار بهاره رضایی
۱۳۹۰ دوباره با هم روزبه حیدری
۱۳۹۰ اکباتان مهرشاد کارخانی
۱۳۹۰ تو و من محمد بانکی
۱۳۹۱ عبور از مه داوود بیدل
۱۳۹۱ زن. مرد. زندگی... مهدی ودادی
۱۳۹۱ نفس شهروز شکورزاده
۱۳۹۲ پنج ستاره مهشید افشارزاده
۱۳۹۲ آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند قربان محمدپور
۱۳۹۲ دربست آزادی مهرشاد کارخانی
۱۳۹۲ نازنین مهدی گلستانه
۱۳۹۲ آتیش بازی بهمن گودرزی
۱۳۹۲ روزگاری عشق و خیانت داوود بیدل
۱۳۹۲ شرط آخر محمد آهنگرانی
۱۳۹۳ رجب آرتیست می‌شود کیوان صادقی
۱۳۹۳ سه بیگانه در سرزمین ناشناخته مهدی مظلومی
۱۳۹۳ شانس، عشق، تصادف آرش معیریان
۱۳۹۳ شیفت شب نیکی کریمی
۱۳۹۳ تگرگ و آفتاب رضا کریمی
۱۳۹۴ رسوایی ۲ مسعود ده نمکی
۱۳۹۴ من و شارمین بیژن شیر مرز
۱۳۹۴ آبنبات چوبی محمدحسین فرحبخش
۱۳۹۴ مردی روی ماه اشکان شاپوری
۱۳۹۴ من وشارمین بیژن شیر مرز  
۱۳۸۹ سیسیلی‌ها روح‌الله حسینی
۱۳۸۹ حال خوب من بهروز خلج
۱۳۹۰ نارمک (تهرانپارس) صالح دلدم
۱۳۹۰ نردبان چوبی فرشاد ارج
۱۳۹۰ سه خط موازی محسن افشانی
۱۳۹۱ بچه‌های لواسان احمد توکلی
۱۳۹۳ مردی شبیه گرگ اشکان شاپوری
سحر قریشی

حواشی سحر قریشی و مهدی طارمی

در سال ۱۳۹۸ در فضای مجازی تصاویری منتشر شد که نشان از رابطه نزدیک سحر قریشی با مهدی طارمی فوتبالیست مشهور می‌داد. در پی افزایش بازخوردها و گمان‌ها، هر دو طرف واکنش نشان داده و نسبت به انتشار این تصاویر ابراز تاسف کردند و رابطه خود را صرفاً دوستانه اعلام کردند.

مصاحبه عجیب سحر قریشی و حاشیه جنجالی اش

سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او در حالی چنین سخنانی را گفت که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود. این نظر جنجالی موجب انتقادهای تند و گسترده‌ای از او به ویژه در فضای مجازی شد. افراد مشهوری مانند مهناز افشار، مسیح علی‌نژاد، و سالومه سیدنیا به سخنان سحر قریشی واکنش نشان دادند. قریشی در مصاحبه دیگری در پاسخ به این انتقادات، دیدگاهش پیرامون حضور زنان در ورزشگاه را نظر شخصی خود برای طرفدارانش و دلیل آن را نیز «امنیت نداشتن زنان در ورزشگاه‌ها» دانست

سحر قریشی

صفحه اینستاگرام سحر قریشی چرا هک شد؟

در اواخر مهر ۱۳۹۵ صفحه شخصی سحر قریشی در اینستاگرام با ۴٫۴ میلیون دنبال‌کننده هک شد و به مدت چند ساعت عکسی از پادشاه عربستان سعودی و پرچم این کشور، در صفحه‌اش منتشر شد.

ازدواج سحر قریشی و امید علومی؟

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

اما وی در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده است درباره سوالی مبنی بر اینکه قصد ازدواج دارد یا نه گفت:نه فعلا قصد ازدواج ندارم یعنی زیاد به این موضوع فکر نمی کنم و کارهای مهم تری دارم.با این اظهارنظر قریشی عملا برخی شایعات درباره ازدواج نکردن وی به واقعیت پیوست و نهایتا نامزدی وی با امیدعلومی هم بهم خورد.