خبر بد برای سهام عدالتی ها / کاهش ارزش سهام عدالت به زیر ۱۰ میلیون تومان + جزئیات

کد خبر: 1029553

باید توجه داشت در این محاسبه، قیمت سهام شرکت‌هایی که افزایش سرمایه داشته اند بعد از افزایش سرمایه در نظر گرفته شده، اما تعداد سهام همان تعداد قبلی لحاظ شده است.

خبر بد برای سهام عدالتی ها / کاهش ارزش سهام عدالت به زیر ۱۰ میلیون تومان + جزئیات

ارزش سهام عدالت با توجه به شرکت های سرمایه گذاری استانی متفاوت است. ارزش سهام عدالت در چند ماه گذشته رشد بسیار خوبی داشت. ارزش سهام عدالت با آزادسازی در بورس ارزشمند شد . ارزش سهام عدالت امروزه با نزولی شدن شاخص بورس افت بسیار زیادی کرده است. ارزش سهام عدالت حدود 10 میلیون کاهش یافته است.

آنچه دیگران می خوانند:

  • ریحانه پارسا دیوانه شد! +فیلم حرکات عجیب
  • عکس معنادار سحر قریشی و عشق جدیدش + عکس استایل خاص سحر
  • قیافه عصبانی پسر آقای سفیر
  • رونمایی از چهره جدید همسر سن بالای مکرون بعد از عمل زیبایی! + عکس
  • پیش بینی قیمت سکه /سکه شدیدا ارزان شد
  • وام فوری ۱۰۰میلیونی بدون ضامن +جزئیات جدید
  • لو رفتن رابطه غیراخلاقی خانم بازیگر جنجالی با فوتبالیست تهرانی+ جزئیات
  • یارانه جدید 120 هزار تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟ +جزئیات
چرا سهام عدالت کاهش یافت؟

خبر بد برای سهام عدالتی ها / کاهش ارزش سهام عدالت به زیر ۱۰ میلیون تومان + جزئیات

درحالی ارزش واقعی سهام عدالت به کمتر از ۱۰ میلیون تومان رسیده است که در این محاسبه، قیمت سهام شرکت‌هایی که افزایش سرمایه داشته اند بعد از افزایش سرمایه در نظر گرفته شده، اما تعداد سهام همان تعداد قبلی لحاظ شده است.

پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند. طی این مدت ارزش واقعی سهام عدالت با توجه به وضعیت شاخص بورس افزایش یا کاهش داشته است. برای مثال ارزش این سهام در تاریخ ۳۱ شهریورماه، کمی بیشتر از ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، در تاریخ چهارم شهریورماه کمی بیشتر از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در تاریخ ۱۳ مردادماه، کمی بیشتر از ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.

بر این اساس و طبق آخرین به روز رسانی گزارش دارایی که مربوط به ششم آبان ماه است، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان کمی بیش از ۹ میلیون و ۶۰۰ تومان است. همچنین ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۰۰ هزار تومانی، کمی بیشتر از ۱۴ میلیون تومان است.

البته باید توجه داشت در این محاسبه، قیمت سهام شرکت‌هایی که افزایش سرمایه داشته اند بعد از افزایش سرمایه در نظر گرفته شده، اما تعداد سهام همان تعداد قبلی لحاظ شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها