پایگاه خبری خانه فوتبال:
هماهنگ‌کننده گروه پزشکان معالج محمدرضا شجریان ضمن تکذیب خبرهایی که برای چندمین‌بار طی شب گذشته در فضای مجازی درباره درگذشت این هنرمند منتشر شد، به شایعه‌پراکنان این اخبار کذب هشدار داد.
به گزارش ستاره ها و به نقل از مهر؛ حسن عباس از پزشکان و دوستان نزدیک محمدرضا شجریان هنرمند شاخص موسیقی ایران، در پی انتشار مطالبی با موضوع درگذشت این هنرمند در صفحات مجازی گفت:
مردم و علاقه‌مندان استاد فقط با استناد به اخبار خبرگزاری‌های رسمی و یا صفحه شخصی همایون شجریان در اینستاگرام که تیک آبی خورده پیگیر حال ایشان باشند.
وی با تاکید بر تکذیب خبر فوت محمدرضا شجریان که از شب گذشته در توئیتر منتشر شد، بیان کرد:
می‌دانم این افراد یا اشخاص که نام‌های ناآشنا هم دارند و در صفحه‌های مجازی نسبت به انتشار چنین اخباری اقدام می‌کنند، آیا در جریان هستند که انتشار چنین اخباری قابلیت پیگیری قضائی از طریق تیم حقوقی و خانواده استاد شجریان را دارد؟
من طی روزهای اخیر و بعد از مرخصی ایشان از بیمارستان تقریباً روزی دو بار در جریان اوضاع درمانی اش قرار می‌گیرم و باید بگویم خوشبختانه حال او اکنون از هر زمان دیگری بهتر شده و ما به‌شدت روی ماجرای درمان استاد کنترل کامل داریم و علاقه‌مندان بدانند هر زمان هر خبر جدیدی باشد با آن‌ها در میان خواهیم گذاشت.
محمدرضا شجریان که از روز سوم اسفندماه سال ۹۷ در بیمارستان جم تهران بستری شد، همزمان با تعطیلات نوروزی، در روز ۵ فروردین‌ماه ۹۹ از بیمارستان مرخص و ادامه مراقبت از این هنرمند در منزل پیگیری می‌شود.
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: