پایگاه خبری خانه فوتبال:
رییس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید قصد داشته نقش نیروهای امنیتی و انتظامی در برگزاری مسابقات فوتبال را بیان کند. 
به گزارش "ورزش سه"، سعید فتاحی که چند ماه قبل از سمت ریاست کمیته مسابقات سازمان لیگ کنار رفت ، مدت زیادی بود کسی از او خبر نداشت تا اینکه دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما حضور یافت و درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. فتاحی در گفت و گوی خود مطالبی را بر زبان آورد که بسیار بازتاب داشت و واکنش هایی را نیز شاهد بودیم. این موضوعات سبب شد تا فتاحی گفت و گویی را انجام بدهیم و او توضیحات جدیدش را درباره بازتاب این صحبت ها انجام بدهد.مهم ترین مساله ای که فتاحی دوشنبه شب به آن اشاره کرد مربوط به تاخیر ایجاد شده در بازی پرسپولیس و فولاد فصل گذشته بود. رییس سابق کمیته مسابقات اعلام کرد که این بازی به دلایل امنیتی با تاخیر انجام شده و او تقصیری نداشته است. خبری که فتاحی درباره این بازی منتشر کرد، بحث های زیادی به وجود آورد. او در این خصوص به خبرنگار ما گفت: چنین اتفاقاتی در همه جای دنیا رخ می دهد. من با اعلام دلیل تاخیر دیدار پرسپولیس و فولاد در اهواز می خواستم قدرت و توانایی نیروهای امنیتی در کشورمان را بیان کنم. افتخار می کنم در ایران اسلامی در زمانی که در بسیاری از کشورهای دنیا به خاطر ترس از حملات تروریستی داعش بازی های فوتبال لغو می شد، با تلاش های نیروی امنیتی و یگان ویژه ایران هیچ مشکلی پیش نیامد و همه بازی های فوتبال در امنیت کامل برگزار شد.
وی ادامه داد: واقعا باید از نیروهای امنیتی و انتظامی تشکر کنم که کمک زیادی برای برگزاری مسابقات انجام می دهند. این عزیزان زحمتکش همیشه کمک حالی مسئولان هستند و باید از آنها تقدیر کنیم.
وی درباره طرحی که در خصوص ادامه لیگ برتر نوزدهم ارائه کرد، گفت: من تمام مسائلی که گفتم نظر شخصی ام بود. فقط یک پیشنهاد برای ادامه مسابقات لیگ دادم و دوست داشتم پیشنهادهایم به فوتبال کمک کند و این یک خبر رسمی نبود و قطعا قابلیت اجرایی ندارد.
فتاحی در برنامه فوتبال برتر انتقادهایی را علیه اسکوچیچ هم مطرح کرد و مدیران فدراسیون فوتبال را برای انتخاب او زیر سوال برد. او درباره این حرف هایش نیز خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم این مساله هم نظر شخصی ام بود. اتفاقا او انسان باشخصیتی است و به فوتبال ما کمک کرده  اما نظرم این است تیم ملی ایران که در گذشته مربیان بزرگی مثل کی روش داشته، نباید اسکوچیچ را به عنوان سرمربی اش انتخاب می کردند. قطعا برخی مربیان داخلی ما از نظر فنی بالاتر از ایشان هستند اما واقعا قصدی برای بی احترامی به این مربی نداشتم و فقط از نظر فنی موضوعی که در ذهنم بود را بیان کردم.
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: