پایگاه خبری خانه فوتبال:

بنا به اعلام یکی از معاونان باشگاه بر حسب تراکنش‌های مالی که در چند ماه گذشته با شرکت پیمانکاری طرف قرارداد با اسپانسر‌ها انجام شده استقلال تا سال ۱۴۰۲ نمی‌تواند روی اسپانسری جدید حساب باز کند!
به گزارش خبرورزشی،  تشدید بحران‌های مالی کادر مدیریتی جدید استقلال را با کرونای مرگبار در بدو ورود به این باشگاه روبه‌رو کرد، جایی که استقلال برای یک تا دو ماه آتی حداقل نیاز به ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان پول برای پرداخت مطالبات و احکام صادره از سوی فیفا دارد تا از زیر بار اتفاقات تلخ و غیر قابل پیش‌بینی فرار کند. در مقطع کوتاه حضور فتح‌ا... زاده در مسند مدیریت استقلال و از روزی که احمد سعادتمند با حکم وزیر ورزش عنوان مدیرعاملی را در دست گرفت رایزنی‌ها برای عقد قرارداد با اسپانسری جدید ادامه پیدا کرد، اما حالا با گذشت مدت زمانی کوتاه این رایزنی‌ها نه تنها به بن‌بست خورد بلکه استقلالی‌ها را با حقیقتی تلخ و شوکه‌کننده روبه‌رو کرد.

بنا به اعلام یکی از معاونان باشگاه بر حسب تراکنش‌های مالی که در چند ماه گذشته با شرکت پیمانکاری طرف قرارداد با اسپانسر‌ها انجام شده استقلال تا سال ۱۴۰۲ نمی‌توان روی اسپانسری جدید حساب باز کند! این حقیقت در واقع شوکی ۵۰ میلیارد تومانی برای مدیران جدید باشگاه به ارمغان داشت، چون آن‌ها در روز‌هایی که فوتبال ایران نه از حق پخش تلویزیونی و نه از تبلیغات محیطی درآمدزایی داشت امیدوار به کسب درآمدی ۲۵ میلیاردی در هر فصل بودند که با پیشخور شدن این درآمد‌ها طی یک سال گذشته عملاً تا سال ۱۴۰۲ دیگر نمی‌توانند زیر بار فسخ قرارداد‌های جدید بروند و اسپانسری جدید برای خود دست و پا کنند.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: