پایگاه خبری خانه فوتبال:

سپهر حیدری ستاره سابق پرسپولیسی ها از روزهای قرنطینه در خانه و به عشق ماندن در کنار همسر و پسرش در صحفه شخصی اش تصاویری را منتشر کرده است
سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیسی ها روزهای قرنطینه را در کنار همسرش آرام جوینده و پسرش دیاکو سپری می کند

عکس های سپهر حیدری و همسرش آرام

FmzwCdasbbmr

سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در شهر اصفهان فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد. او در تیم هایی همچون ذوب آهن، پرسپولیس و مس کرمان بازی کرده و گل قهرمانی سپهر حیدری برای پرسپولیس در بازی پایانی با سپاهان باعث محبوبیت وی در بین هوادارانش شده است.

سپهر حیدری  در صحفه شخصی اش نوشت :♥️♥️♥️من به عشق تو و تو به عشق من در خانه می مانیم و کرونا رو شکست میدیم♥️♥️♥️

3KUrvVUpmFD7

سپهر حیدری و همسرش آرام 

ماجرای آشنایی و ازدواج سپهر حیدری و همسرش

در دوم فروردین سال ۱۳۹۳ همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم. همسرم و پسرم بهترین هدیه خداوند به من هستند. گفتنی است سپهر حیدری بهمن ماه سال ۱۳۹۶ صاحب یک پسر به نام دیاکو شد.

سپهر حیدری و همسرش آرام و گفتگویی متفاوت درباره دربی پرسپولیس

امیدوارم پسرم دیاکو روزی گل قهرمانی پرسپولیس را بزند

دربی شصت و دوم، ۱۲ سال در چنین روزی برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پرسپولیس در آن دیدار ابتدا عقب افتاد و سپس محسن خلیلی دروازه آبی ها را گشود. سپهر حیدری یکی از بازیکنان فیکس پرسپولیس در آن مسابقه بود که عملکرد خوبی را از خود نشان داد.

* می‌خواستیم روانخواه را ساندویچ کنیم  

حیدری درباره صحنه گل و نقش او در آن لحظه گفت: شاید خیلی ها بگویند من اشتباه کردم اما من تکل اشتباه نزدم، من تکل زدم که ضربه را به تاخیر بیاندازم و در واقع تک صددرصد نزدم چون احتمال این که پا را بزنم و پنالتی بدهم خیلی زیاد بود. در واقع می خواستیم روانخواه را ساندویچ کنیم که نشد و او ضربه را زد و گل نخست را به ثمر رساند.

او درخصوص زوج دفاعی اش محمد نصرتی گفت: آن سال ما با محمد نصرتی زوج خوبی تشکیل دادیم و هماهنگی بسیار خوبی هم داشتیم و آقای قطبی هم از عملکرد ما راضی بود. البته باید بگویم که بقیه مدافعان هم عملکرد بسیار خوبی داشتند. ما ۱۱ کاپیتان بودیم که از تیم های دیگر آمدیم و تجربه بالایی داشتیم و همه بازیکنان در موفقیت تاثیرگذار بودند و نمی‌شود فقط به یک نفر یا یک زوج اشاره کرد.

kd3v0koBmOcl

سپهر حیدری و همسرش آرام و پسرش دیاکو

* می‌دانستم محسن گل می‌زند  

وی راجع به نتیجه تساوی در دربی باوجود اختلاف امتیاز پرسپولیس و استقلال، گفت: همانطور که می‌دانید شرایط دربی متفاوت است و قابل پیش بینی نیست که بگویید فلان تیم رتبه و امتیاز بهتری دارد یا ستاره های یک تیم بیشتر هستند پس باید برنده شوند. آن بازی هم استقلال سیزدهم بود و طرفداران ما فکر می‌کردند راحت برنده می‌شویم. بعد از گل استقلال هم فشار زیادی روی ما وجود داشت اما من مطمئن بودم که می‌توانیم گل بزنیم.

سپهر حیدری درباره دربی رفت و تاثیرش بر دیدار برگشت گفت: در دربی رفت هم استقلال گل نخست را زد اما ما حملات بسیار زیادی انجام دادیم و هرچه زدیم به در بسته خورد و گل نشد.

در بازی رفت من یک بازیکن استقلال را وسط زمین دریبل کردم و پاس دادم به شیث رضایی و سانتر کرد که محسن خلیلی گل شد و در بازی برگشت هم خیلی خوشحال شدیم که محسن به استقلال گل زد. پرسپولیس آن سال واقعا تیم خوبی بود و حیف شد که استقلال را نبردیم و واقعا هیچ تیمی بیشتر از ما شایسته قهرمانی نبود.

* گل به سپاهان را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم  

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا حاضر بود گل قهرمانی را نمی‌زد و در دربی گلزنی می‌کرد؟ گفت: استقلال تیم قابل احترامی است و دربی هم بازی مهمی است اما حاضر نیستم گل بازی با سپاهان را با هیچ چیزی عوض کنم.

من قبلا هم رفت و برگشت به استقلال گل زده بودم اما گل به سپاهان یک اتفاق ویژه است که فکر نکنم در تاریخ دیگر چنین اتفاقی رخ دهد و بعضی از همشهریان من هم از دستم ناراحت شدند و انتظار داشتند که در بازی پرسپولیس گل نزنم.

سپهر حیدری در پایان مصاحبه به علاقه پسرش دیاکو به فوتبال اشاره کرد و گفت: دیاکو پسرم باوجود این که دو سال دارد اما به فوتبال علاقه مند است.

به نظر من نباید پدر و مادران برای انتخاب یک شغل خاص به فرزندشان فشار بیاورند اما دیاکو از همین الان ساعت ۷ صبح ما را بیدار می‌کند که دروازه بگذاریم و او شوت بزند! امیدوارم یک روزی دیاکو حیدری پیراهن شماره ۳ پرسپولیس را بپوشد و گل قهرمانی را بزند، البته کمی زودتر از دقیقه ۹۶ که هواداران پرسپولیس استرس نکشند.

صحفه شخصی سپهر حیدری , ورزش سه

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: