پایگاه خبری خانه فوتبال:

پست مشترک بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به عملکرد مدیریتی، حکایت از بهم ریختگی و اوضاع نابسامان این باشگاه دارد.
​به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرسپولیس در آستانه چهارمین قهرمانی متوالی خود است تا به قول هوادارانش، این پوکر را جشن بگیرد اما این روزها اخباری به گوش می رسد که نشان می دهد حال این تیم خیلی هم خوب نیست و باید نگران بود.
درست است که شاگردان یحیی گل محمدی این روزها با ترک تازی در صدر جدول قرار گرفته اند اما در بیرون مستطیل سبز و در باشگاهی که خانه سرخپوشان است، امورات به همین قشنگی و خوبی پیش نمی رود.
ماجرای پست مشترک بازیکنان پرسپولیس که حکایت از مشکلات مالی دارد، گویای این موضوع است که برخلاف همه مصاحبه های نویدبخش مدیران، اعضای تیم وضعیت خوبی ندارند و از شرایط خود ناراضی هستند. اینها دلالت بر این دارد که زیر پوست اخبار خوش کنونی، اتفاقات نامطلوبی در حال رخ دادن است که بازیکنان را این چنین عصبی و ناراضی کرده است.
بازیکنان به خوبی می دانند که هرچه به پایان فصل نزدیک شوند، با این وضعی که پرسپولیس دارد، از دریافت مطالباتشان خبری نیست. در کنار این ماجرا، وقتی یک یا دو نفر در باشگاه باشند که فراتر از تصمیمات نفر اول، مقابل بازیکنان قرار گیرند، باعث می شود آنها با پست مشترک، صدای اعتراض خود را به گوش مقامات تصمیم ساز برسانند.
ظاهرا ماجرا ازC0M3rR2Bis89 این قرار است که از ابتدای سال جاری، چندین بازیکن پرسپولیس در مواجهه با خزانه دار و ذی حساب باشگاه برای رتق و فتق امور مالی خود، با رفتار تندی روبرو شده اند. درحالی که آنها انتظار داشتند در تخصیص و تصمیم گیری های مالی، شرایط بازیکنان لحاظ شود، این اتفاق رخ نداده است. حتی برخی عنوان می دارند که در دفعات مختلف، خزانه دار باشگاه با چند بازیکن با حالت تندی رفتار کرده و حتی کار به درگیری لفظی کشیده شده است. البته، این موضوع تا این لحظه از سوی مقام رسمی در پرسپولیس تائید یا رد نشده است.
در روزهایی که مهدی رسول پناه به دلیل بیماری کرونا خانه نشین شده و معلوم نیست اوضاع مدیریتی این باشگاه در دست چه کسانی است، بازیکنان تصمیم گرفتند در اقدامی مشترک اینگونه ناراحتی خود را نشان دهند. باشگاهی که حتی گفته می شود مسئولانش از نحوه گرداندن صفحات اجتماعی اش چندان اطلاعی ندارند، در شرایط نابسامان کنونی، آیا زمانش نرسیده وزارت ورزش برای ترمیم هیات مدیره و انتخاب مدیرعامل، اقدامات لازم را انجام دهد؟

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: