پایگاه خبری خانه فوتبال:

واکنش جامعه فوتبال به درگذشت «میناوند»

به گزارش ایرنا؛ «مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس که به علت درگیری ۹۰ درصدی ریه به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود، چهارشنبه شب درگذشت.

در این راستا جمع کثیری از چهره‌های شناخته شده فوتبال ایران، درگذشت میناوند را تسلیت گفتند.

«جعفر سمیعی» مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و «ابراهیم شکوری» معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی درگذشت مهرداد میناوند را به خانواده فوتبال ایران تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت مدیریت و کارکنان باشگاه پرسپولیس آمده: درگذشت مهرداد میناوند چنان جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. ضایعه از دست دادن مهرداد میناوند برای فوتبال ایران اسفناک و حزن‌انگیز است؛ شخصیتی که هرگز نتوانست عشق به فوتبال، پرسپولیس و تیم ملی را پنهان کند و همواره در کنار سرخ‌ترین تیم ایران بود. میناوند از جمع پرسپولیسی‌ها پر کشید ولی خاطرات او تا همیشه در قلب و ذهن طرفدارانش مانا است. مدیریت باشگاه پرسپولیس به خانواده پیشکسوت محبوب این باشگاه که در چند روز گذشته لحظات سختی را پشت سر گذاشتند، تسلیت می‌گوید. همه اهالی فوتبال کشورمان در این غم بزرگ، کنار خانواده میناوند هستند تا تسلی خاطرشان باشند.

باشگاه استقلال در پیامی این ضایع را تسلیت گفته که در متن پیام آمده است: درگذشت مهرداد میناوند را به خانواده ایشان، باشگاه پرسپولیس و جامعه ورزش تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال خواهان مغفرت برای او و صبر جمیل برای بازماندگان است.

«علی دایی» برترین گلزن تاریخ دیدارهای ملی جهان در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشته است «نمیدونم چی بگم، باورکردنی نیست. مهرداد از بین ما رفت.

«علی پروین» سرمربی سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس نوسته اشت «تسلیت به جامعه فوتبال، روحت شاد مهرداد میناوند 

«یحیی گل‌محمدی» سرمربی پرسپولیس در صفحه خود آورده است «خداحافظ رفیق، خداحافظ پسر پرسپولیس»

«رضا شاهرودی» که در پرسپولیس و تیم ملی با میناوند همبازی بود، نوشته است: «مهرداد عزیز از بین ما رفت. روحش شاد. خدا به خانواده محترمش صبر بده، تسلیت به جامعه ورزش»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: