پایگاه خبری خانه فوتبال:

گل‌محمدی:از کریمی و مهدوی‌کیا برای شجاعتشان تشکر می‌کنم/ اسامی برخی را در فدراسیون شنیدم که خوشایند نیستند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا بابت شجاعت و از خود گذشتگی که برای ثبت نام ریاست فدراسیون داشتند، تشکر می کنم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سایپا اظهار داشت:  به خاطر این 3 امتیاز خدا را شکر می‌کنیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و در ادامه می‌توانستیم گل دوم و گل‌های بعدی را بزنیم اما فکر می‌کنم استرس بازی زمانی که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم بیشتر شد.
وی افزود: سایپا هم از تیم‌های خوب لیگ بود و تیمی متفاوت نسبت به قبل شده‌اند. بازی جانداری انجام دادند و بازیکنان ما هم کم نیاوردند انرژی خوبی گذاشتند، خوب دویدند تا سه امتیاز را بگیریم. به همه شان خسته نباشید می‌گویم  تمرکز خوبی داشتیم که این سه امتیاز را گرفتیم و این برد را به هواداران خوب خودمان تقدیم می‌کنیم  هرچه داریم از هواداران داریم و ان شا لله بتوانیم این روند را ادامه بدهیم. آنچه استرس بازی را زیاد کردن استفاده نکردن از موقعیت‌های گلزنی بود و  اینکه در زدن ضربات اخر خوب عمل نکردیم. باید تمرکز بیشتری در زدن ضربات اخر داشته باشیم تا بازی‌ها را راحت تر ببریم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در نیمه دوم بیشتر روی ضد حملات برای گلزنی برنامه داشت گفت: خیلی از تاکتیک‌هایی که در جریان بازی به وجود می آید ممکن است روی فشار آوردن حریف باشد  یا خودمان این کار را انجام بدهیم. تیمی که یک گل عقب است تلاش می کند بازی را برگرداند و فشار بیشتری وارد می‌کند و بازیکنان ما هم خوب دفاع کردند.موقعیت‌های حریف را خوب پوشش دادند و بازی سختی برای هر دو تیم بود و اگر از موقعیت‌ها بهتر استفاده می کردیم بازی خیلی  راحت تر می شد. حریف تیمی قلدر و قابل احترام بود که به آنها تبریک می‌گویم به خاطر بازی شجاعانه‌ای که داشتند.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد بازیکنان تعویضی مثل مهدیخانی و عبدی چیست، گفت: همه تعویض‌هایی که انجام دادیم هجومی بود و تعویض‌هایی که در خط جلو انجام شد. هر سه بازیکن عملکرد خوبی داشتند و وقتی وارد زمین  بازیکنان ما موقعیت‌های خوبی داشتند که کار را زودتر تمام کنند تا کار به اینجا کشیده نشود و استرس سراغ تیم نیاید. باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم و خیلی خوب روی دفاع حریف پرس گذاشتند تعویض ها تعویض های خوبی بود.

وی در مورد نیمکت نشینی عبدی گفت:  در مورد اینکه چه کسی بازی می‌کند و کدام بازیکن بازی می کند جای صحبتش در نشست های خبری نیست. بازیکنان براساس عملکردشان در تمرین و نوع بازی که قبلا انجام داده اند و  برایند تمام اتفاقاتی که در بازی های قبل رخ داد ارنج انتخاب می شوند. بازیکنان  انصافا از جان مایه گذاشتند و با تمام وجود بازی کردند. این برای ما مهم است و برای ما مهم نیست چه کسی در میدان است. مهم عملکردشان است. آنهایی که بیرون نشسته اند دست کمی از بازیکنان داخل ارنج میدان ندارند و تاثیرگذار هستند و به همه بازیکنان با احترام و به یک چشم نگاه می کنیم  و فرقی نمی‌کند کدام بازیکن وارد میدان می شود.

وی در پایان نشست اظهار داشت: از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا بابت شجاعت و از خود گذشتگی که برای ثبت نام ریاست فدراسیون داشتند تشکر می کنم. آنها چیزی را از دست ندادند.  آنچه که این وسط ضرر کرده فوتبال ما بوده که آنها را انتخاب نکرده  است و برای عزیزی خادم هم ‌آرزوی موفقیت وسلامتی دارم.  ان شالله عملکردی داشته باشد تا فوتبال ما را از این حالت نجات بدهد و ادم های قوی در فدراسیون  باشند. یکسری اسامی شنیده‌ایم که بودنشان در فدراسیون خیلی خوشایند نیست اسم فدراسیون فوتبال آنقدر بزرگ هست که جای آدم های کوچک نباشد و امیدوارم انتخاب های خوبی در کنارش داشته باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: