عکس دیده نشده از ماشین لاکچری و زندگی احسان علیخانی را در ادامه ببینید.

تصاویر لورفته از خودرو میلیاردی و ثروت احسان علیخانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خودرو احسان علیخانی را در ادامه مشاهده کنید. احسان علیخانی از جمله هنرمندان معروف و مجری‌های توانمند کشورمان است. احسان علیخانی ‌آن‌طور که خودش گفته فرزند طلاق است و پدر و مادرش از هم جدا شده اند. احسان علیخانی طرفداران بسیاری دارد. احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است

احسان علیخانی

به تازگی تصویر ماشین لاکچری احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید لو رفت و سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت.

به تازگی تصویر ماشین لاکچری احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید لو رفت و سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت.

احسان علیخانی

علیخانی در برنامه عصر جدید در توضیح اجرای مبین درپور خواننده کم سن و سال، کنایه‌ای به آهنگ دکتر ساسی خواننده لس آنجلسی چنین گفت:

به جای پذیرفتن توصیه اول اینستا بعد کتاب، پرداختن به موسیقی نواحی و اصیل ما، ما باید از مبین تشکر کنیم و ممنون و منت دار مبین عزیز باشیم

ساسی‌مانکن در پاسخ به علیخانی چنین نوشت:

تو به جای تیکه انداختن به من تو صدا و سیما کاش توضیح میدادی یک مجری ساده! با چه دستمزدی الان شده تهیه کننده‌ی سیما! بگو که بقیه مجری‌ها هم بدونن

احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

احسان علیخانی

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد.

احسان علیخانی

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت. 

احسان علیخانی

عصر جدید «مجری و تهیه کنندهٔ برنامه» (شبکه 3)

عصر جدید «مجری و تهیه کنندهٔ برنامه» (ویژه برنامه سال تحویل 1398 شبکه 3)

بهار نارنج «مجری و تهیه کنندهٔ برنامه» (ویژه برنامه سال تحویل 1397 شبکه 3)

تهیه کننده فیلم سینمایی (بدون تاریخ، بدون امضاء) - 1395