عکس جنجالی مهناز افشار و برادرشوهر سابقش را در ادامه ببینید.

زندگینامه مهناز افشار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهناز افشار بازیگران سینما ایران ،یکی از چهره های موفق این حوزه است.مهناز افشار چند سالی است که از ایران مهاجرت کرده است.قبل از مهاجرت مهناز افشار با یاسین رامین ازدواج کرد و حاصل این زندگی دختری است که در خارج از ایران بدنیا آمده.مهناز افشار با بازی در فیلم سینمایی آتش بس مقابل محمدرضا گلزار بسیار محبوب شد.مهناز افشار یکی از بازیگران پر حاشیه سینما ایران است. در ادامه عکس جنجالی مهناز افشار را ببینید.

مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. از 21 سالگی جلوی دوربین رفت . بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، دو برادر دارد که یکی جواهرساز است که مهناز افشار می گوید: برادر کوچکم 20 سالی است که در کار مخراج کاری و جواهرسازی می باشد و منم هر از گاهی طراحی های جدیدی به او ارائه می دهم و او آنها را می سازد و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهرش هم آرایشگر می باشد ، پدرش سالهاست فوت کرده و مادرش خانه دار می باشد.

مهناز افشار

بعد از گرفتن دیپلم علاقه داشت معماری بخواند اما در رشته تربیت بدنی دانشگاه سراسری قبول شد اما بجای آن 4 سال تدوین را زیر نظر مجید فخرایی یاد گرفت.

 داستان بازیگری مهناز افشار

از طریق شمسی فضل الهی اولین بار سال 1377 در 21 سالگی برای بازی در سریال «گمشده» معرفی شد و اولین و آخرین تجربه خود در قاب تلویزیون را بدست آورد. در سال 1378 با معرفی عبدالله اسکندری (گریمور) به دفتر پویا فیلم توانست با فیلم «شیرهای جوان» به کارگردانی محسن محسنی نسب وارد سینما شود.

مهناز افشار

او سپس وارد کلاس های بازیگری حمید سمندریان شد که می گوید پس گردنی های استاد معروف بود و من هم از این توبیخ ها بارها چشیدم،همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است. مهناز افشار در سال 1376 با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال 1379 شناخته شد و به شهرت رسید.

مهناز افشار

 مهناز افشار با بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید و توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند، آتش بس در سال 1384 توسط تهمینه میلانی ساخته و در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت. مهناز افشار با بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید و توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند،  این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت میکند که دائما در حال دعوا هستند و کار به جدایی میکشد تا اینکه با یک روانشناس آشنا میشوند.

مهناز افشار

او در دهه 80 کم کم در کنار بهرام رادان به یک سوپر استار زن تبدیل شد و در سال 1389 با فیلم «سعادت آباد» برنده سیمرغ نقش مکمل زن شد.

مهناز افشار

ازدواج مهناز افشار

سال ها پیش خبری با عنوان اینکه خانم افشار یکبار با شخصی بنام س . رفیعی ازدواج کرده و این زندگی به طلاق منجر شده است منتشر شد که هیچگاه تایید نشد نهایتا مهناز افشار خرداد 1393 وقتی 37 ساله بود با محمد یاسین رامین 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد دختری بنام لیا مخفف لیانا در 4 خرداد 94 بود.

مهناز افشار

یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی و وزیر فرهنگ و ارشاد دولت محمودی احمدی نژاد بود که خطبه عقد آنها توسط سید محمد خاتمی خوانده شد.

مهناز افشار بخاطر امتیاز شهروندی همسرش در ماه های آخر بارداری ساکن کشور آلمان شدند تا برای آینده بدون دغدغه دخترش او را در آنجا به دنیا بیاورد

مهناز افشار

 مهریه 30 میلیاردی مهناز افشا

مرضیه برومند راجع به مهریه مهناز افشار گفت: متاسفم بودجه تئاتر مملکت نصف قباله فلان خانم است که زن یک مرد سیاسی شده، چیزی که شنیدم ، پشت قباله اش یک ملک 30 میلیارد تومانی انداخته اند.

مهناز افشار

علاقه مندی های مهناز افشار

خانم افشار مدتی در کنار بازیگری مزون لباس داشت اما بخاطر وقت گیر بودن از ادامه این کار انصراف داد ، می گوید در غذاها عاشق لوبیا پلو و ماکارونی است. در میان ورزش ها هم به اسکی ، والیبال و شنا بیشتر از همه علاقه دارد.قانون و رفتار مردم آلمان را خیلی دوست دارم.

مهناز افشار

مسافرت به کشور «مصر» و «هندوستان» را هم خیلی دوست دارد

دهه هفتاد طرفدار برند  «ورساچه» بوده و این برند به سلیقه اش نزدیک بوده ، بعد از آن «گوچی» را دوست داشته این روز ها «پورشه دیزاین» را خیلی دوست دارد. «ایوس لارن» را هم می پسندد ، اصولا برندهایی که تولید خیلی محدود دارد مورد پسند من اوست.