بهاره رهنما عکسی از خودش با یه کفش منتشر کرده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است

کفش های خز بهاره رهنما
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهاره رهنما بازیگر ایرانی، چندسالی است با حاشیه سازی و انتشار حاشیه ها سوژه کاربران فضای مجازی شده است. بهاره رهنما هم اکنون در ترکیه است. بهاره رهنما عکس و تصویر هایی از مسافرتش به ترکیه منتشر میکند. بهاره رهنما تبلیغات برای شرکت زیبایی همسرش انجام میدهد. در ادامه عکس های محجبه بهاره رهنما را ببینید.

بهاره رهنما

 

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

رقیب عشقی بهاره رهنما

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود

بهاره رهنما بازیگری از 17 سالگی

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

اوج درخشش او با تلویزیون در سال 1385 با سریال «زیرزمین» شروع شدبهاره رهنما یک خانواده تمام عیار هنری دارد ، خودش بازیگر و همسرش پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی یک بازیگر است.برادر شوهرش مهراب قاسم خوانی هم نویسنده صاحب نام بود و شقایق دهقان جاری اش نیز بازیگر است ، مادرش خانم پروین قائم مقامی هم بعدا بازیگر شد.بهاره رهنما تا چند سال پیش اضافه وزن بسیار زیادی داشت و تقریبا کاری غیرعادی نمی کرد. اما با ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی وزنش را کلی کم کرد و با انتشار عکس های تعجب برانگیز و ناجور از خود به همراه همسرش از خبرساز ترین ها در عرصه بازیگران شد.

همسر اول بهاره رهنما

متولد 30 دی ماه 1344 در تهران است .او فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.

قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌است در سال 1370 به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه‌نویسی را در اولین مرکز گذرانده‌است. از جمله فیلمنامه‌های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته‌است. او در سال 75 با بهاره رهنما ازدواج نمود.او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

حواشی بهاره رهنما

شکایت از نادر فتوره‌چی

در دی ۱۳۹۳ پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما از نادر فتوره‌چی به علت یادداشت‌هایش در فیسبوک که بهاره رهنما (همسر قاسم‌خانی در آن زمان) را به فرصت طلبی برای مطرح شدن متهم کرده بود، شکایت کردند. و همچنین قاسم‌خانی یک یادداشت در رابطه با این شکایت در فضای مجازی قرار داد.فتوره‌چی پس از این شکایت دادگاهی شد، اما با قرار کفالت آزاد شد و درنهایت رهنما رضایت داد.صحبت‌های او در قسمتی از مجموعه «شام ایرانی» که گفته بود «دخترهای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمن و طرز فکرشون لر» با واکنش‌های زیادی موجه شد. رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خواستار برخورد با وی شد. هم چنین برخورد وی با فلور نظری در این برنامه واکنش مخاطبان را در پی داشت.

بهاره رهنما

ویدئوی حاشیه برانگیز

بهاره رهنما در یک ویدئوی اینستاگرامی دربارهٔ وضعیت مالی‌اش گفت: طبیعتاً وقتی من این همه سال کار کردم طبیعی است که در این سن آسایش مالی داشته باشم. هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند برای خود و خانواده‌اش آسایش و رفاه فراهم کند، آدم بی‌دست و پایی است. این سخنان رهنما باعث واکنش‌ها و انتقادهای زیادی به او شد که در آخر حجم انتقادها باعث شد که رهنما مخاطب سخنان ویدیو را خودش بداند.

فیلم شناسی بهاره رهنما

مجموعه تلویزیونی

سرگذشت (۱۳۹۸)

شش قهرمان و نصفی (۱۳۹۸)

بچه مهندس (فصل‌های ۱ و ۲) (۱۳۹۷)

همسایه‌ها (۱۳۹۵)[۲۱]

کشیک قلب (۱۳۹۵)

غیرعلنی (۱۳۹۴)

خوب بد زشت (۱۳۹۳)

پژمان (۱۳۹۲)

خداحافظ بچه (۱۳۹۱)

چک برگشتی (۱۳۹۱)

گاوصندوق (۱۳۸۸)

مأمور بدرقه (۱۳۸۷)

مرد هزار چهره (۱۳۸۶)

کتاب‌فروشی هدهد (۱۳۸۵)

زیر زمین (۱۳۸۵)

من یک مستأجرم (۱۳۸۲)

پرونده‌های مجهول (۱۳۸۰)

داستان یک شهر ۲ (۱۳۷۹)

روشنتر از خاموشی (۱۳۷۸)

بازگشت به خانه (۱۳۷۵)

تله‌فیلم

بازی به کارگردانی سروش صحت

شبکه نمایش خانگی

شام ایرانی (۱۳۹۰) به کارگردانی بیژن بیرنگ

ساخت ایران (۱۳۹۰)

شرف خانواده فاضل (۱۳۹۲)

گیسو (۱۳۹۹)

فیلم‌نامه

شبهای برره (یکی از نویسندگان)

باغ مظفر (یکی از نویسندگان)

شمس العماره (یکی از نویسندگان)

بهاره رهنما

تئاتر

۱۳۹۸ - راه پله (به کارگردانی و نویسندگی سپیده میرحسینی)

۱۳۹۸ - ماربازی (به کارگردانی صحرا فتحی و سعید دشتی)

۱۳۹۷ - شاه لیر (کارگردان مسعود دلخواه)

۱۳۹۷ - بیوهٔ نویسنده فقید (کارگردان مقداد اسلامی)

۱۳۹۷ - فصل فراموشی (نویسنده و کارگردان)

۱۳۹۷ - تابستان فراموشی (نویسنده و کارگردان)

۱۳۹۷ - بلافیگورا (کارگردان سعید دشتی)

۱۳۹۶ - اپراتور نسل چهارم (کارگردان باقر سروش)