قسمتهایی از بازی شهاب حسینی در فیلم های چند سال اخیرش در فضای مجازی منتشر شده است که در یکی از این فیلم ها از همسرش سیلی می خورد

 دلیل دعوای شهاب حسینی با همسرش چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شهاب حسینی بازیگر مشهور و محبوب سینمای ایران است، شهاب حسینی طرفداران بسیار زیادی هم دارد. شهاب حسینی بازی بسیار درخشانی از خود به نمایش میگذارد. شهاب حسینی در جشنواره های برنده جوایز متعددی شده است. شهاب حسینی بازیگر نقش اول فیلم های اصغر فرهادی است. شهاب حسینی مدتی است برنامه ی هم رفیق را اجرا میکند.

شهاب حسینی

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است که در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمد.شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

شهاب حسینی

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

نظر شهاب حسینی راجع به ازدواج

تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم.

شهاب حسینی میگوید: دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم.

پریچهر قنبری و شهاب حسینی دو پسر به نام های محمدامین و امیرعلی دارند.محمد امین پسر بزرگ شهاب حسینی است که در سالروز تولد پدرش یعنی 14 بهمن ماه سال 1382 متولد شد.

شهاب حسینی

سوابق کاری شهاب حسینی

شهاب حسینی از آغاز فعالیت خود در صدا و سیما در اواسط دهه 70 تاکنون، در بسیاری از زمینه ها همچون گویندگی، اجرا، هنرپیشگی و تهیه کنندگی فعال بوده است اما عمده شهرت و افتخارات او مربوط به هنرپیشگی در عرصه سینما است.شهاب حسینی حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و بعد از تجربه مجری گری در تلویزیون برای اولین بار سال 79 در یک سریال به ایفای نقش پرداخت.سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی اولین سریالی است که شهاب حسینی در آن به ایفای نقش پرداخت و با هنرمندانی چون محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، ثریا قاسمی، جمیله شیخی و... همبازی بود.

شهاب حسینی

این بازیگر جوان یکسال بعد از بازی در سریال پس از باران در سریال پلیس جوان ایفای نقش کرد و با این نقش به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافت.فیلم سینمایی رخساره به کارگردانی امیر قویدل در سال 80 اولین تجربه بازیگری شهاب حسینی در سینما بود و شهاب حسینی در این فیلم با میترا حجار، محمدعلی سپانلو، مهسا مهجور و... همبازی بود.

سریال «مدار صفر درجه»، ساخته حسین فتحی در سال 1385، آغاز اوج گیری شهاب حسینی در عرصه تلویزیون بود.

او همچنین به خاطر بازی در فیلم‌های «بچه‌های ابدی»، «شمعی در باد»، «محیا» و «دل شکسته» در سال ۱۳۸۶ مورد توجه جدی مخاطبان سینما قرار گرفت. شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم «سوپر استار» به اوج محبوبیت رسید و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود.از آن پس شهاب حسینی اگرچه در عرصه های مختلفی همچون اجرا، تهیه کنندگی، کارگردانی و حتی موسیقی نیز فعالیت داشت اما عمده کار او در عرصه بازیگری که علاقه اصلی او بود ادامه یافت و توانست در این زمینه به افتخارات متعددی همچون جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن در 2016 دست یابد.

شهاب حسینی

شهاب حسینی را بهتر بشناسیم!

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است. این بازیگر جوان تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد. شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.

سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

شهاب حسینی

از آشنایی تا ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد.این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

فیلم مقیمان ناکجا جدیدترین تجربه شهاب حسینی در دنیای کارگردانی است که بر اساس نمایشنامه مهمان سرای دو دنیا اثر اریک امانوئل اشمیت نوشته شد و پریناز ایزدیار و آرمان درویش در کنار شهاب حسینی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

سریال شوق پرواز به کارگردانی یدالله صمدی یکی از ماندگارترین سریال های تلویزیونی است که شهاب حسینی در این سریال ایفاگر نقش خلبان شهید عباس بابایی بود.همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.وی همچنین موفق شد تا در سال 2020 نشان شوالیه فرانسه را بدست بیاورد. جوایز سالانه سینمای فنلاند (یوسی)، شهاب حسینی را به عنوان بهترین بازیگر انتخاب کرد.

شهاب حسینی

شهاب حسینی، این جایزه را برای فیلم «اولین برف»، ساخته حامی رمضان، کارگردان ایرانی-فنلاندی دریافت کرد.شهاب حسینی از جمله هنرمندانی است که علاوه بر فعالیت های هنری یک کافه در محدوده لواسان دارد و به مانند بسیاری از چهره های دیگری با راه اندازی این کافه منبع درآمد دیگری هم برای خودش دست و پا کرده است.پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی اداره این کافه را برعهده دارد و طراحی و دکوراسیون داخلی این کافه که بیشتر شبیه یک کلبه چوبی میان جنگلی خوش آب و هوا است از بخش های قابل توجهی است که نظر بسیاری از مشتریان این کافه را جلب میکند.