در ادامه ویدئویی جنجالی از سام درخشانی و خانم بازیگر را در سفر به برزیل مشاهده می کنید

عکس خانوادگی سام درخشانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سام درخشانی بازیگر ایرانی متولد تهران است. سام درخشانی در خیابان ولیعصر بزرگ شده است. سام درخشانی متاهل است و دو فرزند دارد. سام درخشانی با برنامه جوکر در شبکه نمایش خانگی حضور دارد. سام درخشانی در قسمتی از برنامه واکنش خنده داری از خودش نشان داد. در ادامه ببینید. 

سام درخشانی

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی  متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج این مسیر را ادامه داده‌است.

سام درخشانی

ازدواج سام درخشانی

سام درخشانی پس از تمام حاشیه هایی که در مورد ازدواجش به وجود آمد بالاخره در تاریخ 26 خرداد 1394 با عسل امیرپور ازدواج کرد.سام درخشانی، بازیگری کهنه‌کار و محبوب است و قطعا شناخت زیادی روی او دارید ولی بد نیست درباره همسر او بدانید که عسل امیرپور نام دارد و متولد سال 1362 است؛ او به عنوان مربی بدنسازی مشغول به کار است ولی تحصیلاتش را در رشته نقاشی تا مقطع لیسانس پشت‌ سر گذاشته؛ بنابراین  نقاشی می‌کند و اتفاقا جالب است بدانید که خواهر سام‌ درخشانی هم نقاش است و به گفته سام، حالا خانه آنها تبدیل به یک گالری نقاشی شده است.

سام درخشانیسام درخشانی  سوابق هنری سام درخشانی

سام درخشانی از دانش آموختگان کارگاه آموزشی استاد سمندریان می باشد و در سال ۱۳۷۸ با مجموعه تلویزیونی شب زدگان وارد دنیای بازیگری شد، سام درخشانی در مجموعه های تلویزیونی زیادی از جمله بهشت آبی، همسفر، خانه پدری، دلباخته، سالهای برف و بنفشه، ما چند نفر، نابرده رنج، هشت و نیم دقیقه و… نقش آفرینی کرده است. وی هم اکنون فیلم سینمایی دشمن زن را بر روی پرده سینماها دارد، که در این فیلم با بازیگرانی چون: بهاره کیان افشار، بهرنگ توفیقی، گوهر خیراندیش، الناز حبیبی و… همبازی می باشد.

سام درخشانی فعالیت های سام درخشانی

سام درخشانی را اغلب مخاطبان دنیای هنر با سریال های تلویزیونی و نقش های ماندگارش در تلویزیون می شناسند که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم. سریال نابرده رنج به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال 1390 در شبکه سه سیما روی آنتن رفت و روایتگر داستانی از سالهای دهه شصت و زمان جنگ بود. سام درخشانی و کامبیز دیرباز دو شخصیت اصلی قصه این سریال با نام های عماد و اسد را تشکیل میدادند.سام درخشانی در سال 1392 در سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت به ایفای نقش پرداخت و این سریال پیرامون زندگی پژمان جمشیدی ستاره فوتبال ایران بود.

سام درخشانیاین هنرمند کشورمان در سریال پژمان بازیگر نقش وحید مدیر برنامه های پژمان بود و با بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه، شقایق دهقان، ویدا جوان و... همبازی بود.سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده سال 1392 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و بازی متفاوت سام درخشانی در این سریال و در کنار الهام چرخنده او را مورد توجه بسیاری از مردم قرار داد و بر شهرتش افزود.

سریال گسل به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال 1396 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و سام درخشانی یکی از نقش های ماندگارش را در این سریال ایفا کرد.سام درخشانی در این سریال بازیگر نقش ارشیا مبتنی محافظ وزیر منابع و انرژی است و بازی در این سریال یکی از نقش آفرینی های متفاوت سام درخشانی محسوب میشود

سام درخشانیماجرای ازدواج و زندگی شخصی سام درخشانی

 همسر سام درخشانی عسل امیر پور نام دارد وی متولد ۱۳۶۲ و مربی بدنسازی است. هم اکنون این زوج دارای دو فرزند دختر و پسر می باشند.سام درخشانی در مورد چگونگی آشنایی و ازدواج با همسرش می گوید: من و عسل یک دوست خانوادگی مشترک داشتیم که ما را برای یک مهمانی خانوادگی دعوت کرد و در آنجا با عسل آشنا شدم، این آشنایی ادامه پیدا کرد؛ بعد از رفت و آمد خانواده ها و شناخت نسبت به اخلاق و روحیات یکدیگر در نهایت باهم ازدواج کردیم. در ادامه این مطلب عکس هایی از مراسم عقد و نامزدی این بازیگر خوش چهره و موفق تلویزیون ملاحظه می نمایید.

سام درخشانینام فرزندان سام درخشانی

سام درخشانی و عسل امیرپور در ابتدا و در آذر ۹۶ صاحب یک فرزند دختر به نام برکه شدند؛ سام درخشانی علاقه زیادی به دخترش دارد و حتی قبل از ازدواجش همیشه آرزو داشت، دختری چشم رنگی با موهای فرفری داشته باشد. همچنین آنها در مهر ۹۹ صاحب فرزندی پسر شدند که نامش را برسام نامیدند.سام درخشانی مانند خیلی از همکارانش در کنار بازیگری به حرفه دیگری نیز مشغول است، وی یک رستوران به اسم خونه را می گرداند این مکان می تواند پاتوق خوبی برای دوستان و همکارانش باشد.