فروش فوری ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو

فوری/ایران خودرو محصولاتش را به مزایده گذاشت | فروش فوری ایران خودرو از دم قسط با شرایط ویژه

شرایط مزایده مهم ایران خودرو اعلام شد.

فوری/ایران خودرو محصولاتش را به مزایده گذاشت | فروش فوری ایران خودرو از دم قسط با شرایط ویژه
کدخبر : 13978
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مدیرعامل ایران خودرو با تشریح جزئیات جدیدی از درباره طرح فروش فوری ایران خودرو به شکل لیزینگ، از ادامه قرعه‌کشی محصولات شرکت خودروسازی خبر داد.مهدی خطیبی در گفت‌وگویی درباره گلایه‌های مردم از تاخیر در تحویل خودروهای پیش فروش شده و فروش فوری ایران خودرو، گفت: طی ۷ سال گذشته هیچ گاه آمار تعهدات ایران خودرو این قدر پایین نبوده است امروز آمار تعهدات ایران خودرو حدود ۲۲۰ هزار دستگاه است که اگر نسبت به تولید امسال محاسبه کنیم می‌توان گفت که طی یک دهه اخیر نسبت تعهدات به تولید به میزان فعلی پایین نبوده است.

شرکت ایران خودرو در نظر دارد تعدادی از خودروهای سواری آسیب دیده صفر و کارکرده را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش برساند.

شرکت ایران خودرو در نظر دارد تعدادی از خودروهای سواری آسیب دیده صفر و کارکرده را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش برساند.

زمان برگزاری مزایده ایران خودرو

از روز سه‌شنبه 11 بهمن تا روز شنبه 15 بهمن

آدرس محل برگزاری مزایده ایران خودرو

برای مشاهده وضعیت خودروهای قابل عرضه در این مزایده، از ساعت 8:30 الی 15روزهای مذکور می‌توانید به سایت مزایده‌های ایران‌خودرو واقع در کیلومتر ۱۴ اتوبان تهران-کرج، به سمت شهرک سرو آزاد (پیکانشهر)، خیابان هشتم غربی، انتهای بلوار گیاهشناسی مراجعه کنید.

فرآیند پیشنهاد قیمت اما اینترنتی و از طریق سایت مزایده‌های ایران‌خودرو خواهد بود.

فروش فوری ایران خودرو

جزئیات لیست خودروهایی که قرار است در پیش فروش ویژه ایران خودرو عرضه شود را در ادامه بخوانید.

خودروهای عرضه شده در پیش فروش بزرگ ایران خودرو مشخص شدند برخی از منابع خبر از نهایی شدن خودروهای ارائه شده در بزرگترین پیش فروش محصولات ایران خودرو می دهند. بنا به این اطلاعات خودروهای خانواده رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژ جز این خودروها هستند. احتمال اضافه شدن دو محصول از خانواده پارس نیز به این بخشنامه وجود دارد.

زمان تحویل این خودروها در بازه های چهار ماه تا یک سال می باشد. تمامی محدودیت های قبلی نیز در این بخشنامه اعمال خواهد گردید و شیوه فروش بر حسب قرعه کشی می باشد.

اطلاعات تکمیلی در صورت صدور مجوز به زودی منتشر خواهد شد.

ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر بزرگترین طرح فروش خود را با شرایط جدید برگزار می‌کند.

شرکت خودورسازی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، قصد برگزاری بزرگترین پیش‌فروش تاریخ خود را دارد.

این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: با عنایت به فرارسیدن دهه مبارک فجر، شرکت ایران خودرو در نظر دارد تعداد قابل توجهی از محصولات خود را به روش پیش‌فروش ویژه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده عرضه نماید.

متقاضیان گرامی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام می‌بایست نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که معرفی خواهد شد اقدام نموده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین می‌گردد، موجودی حساب وکالتی خود را تکمیل نمایند. شایان ذکر است افتتاح حساب وکالتی صرفا مختص به متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده نمی‌باشد.

با توجه به اطلاعیه این شرکت خودروسازی، متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش بعدی ایران‌خودرو را دارند، باید پیش از ثبت‌نام تمام یا بخشی از مبلغ خودرو را در اختیار داشته و در حساب وکالتی خود سپرده‌گذاری کرده باشند. این مبلغ در طول مدت ثبت‌نام و قرعه‌کشی در حساب وکالتی افراد مسدود می‌شود و پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی وجه بلوکه شده افرادی که پذیرفته نشده‌اند، آزاد خواهد شد.

روابط عمومی شرکت ایران‌خودرو به اطلاع می‌رسانیم بخشنامه طرح جدید پیش فروش ایران خودرو همراه با جزئیات نحوه شرکت در این طرح و خودروهایی که عرضه خواهد شد، امروز و تا ساعاتی دیگر در سایت این شرکت منتشر می‌شود. بخشنامه طرح جدید فروش ایران خودرو را می‌توانید پس از انتشار در نشانی اینترنتی زیر مشاهده کنید.

ایران خودرو اعلام کرده است که این طرح فروش خودرو همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب وکالتی خود نزد بانک‌های عاملی که معرفی می‌شوند و سپرده‌گذاری مبلغ اعلام شده در این حساب، پس از شروع مهلت ثبت‌نام، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه