اشکان خطیبی | حواشی سلبریتی

اولین عکس از اشکان خطیبی بعد از مهاجرت | چهره جدید اشکان خطیبی همه رو شوکه کرد

اشکان خطیبی بازیگر معروف ایرانی مدتی است که به خارج از کشور مهاجرت کرده است. او پس از مهاجرتش از ظاهر جدید خود رونمایی کرد. همانطور که می بینید موهای او سفید شده چهره اش تغییر پیدا کرده است. در قسمت زیر تصویری از تغییر چهره اشکان خطیبی با ریش و موهای سفید بعد از مهاجرت را قرار داده ایم.

اولین عکس از اشکان خطیبی بعد از مهاجرت | چهره جدید اشکان خطیبی همه رو شوکه کرد
کدخبر : 16824
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

اشکان خطیبی بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتر کشور است. اشکان خطیبی با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده است. اشکان خطیبی از بازیگران مطرح و محبوب کشور است که این روز ها با کارگردانی و نویسندگی خود تئاتر برگزار می کند. اشکان خطیبی کارنامۀ درخشانی را از آن خود ساخته است. اشکان خطیبی این روز ها در سریال خاتون ایفای نقش می کند. 

اشکان خطیبی از هنرمندان مشهور سینمای ایران است. آقای بازیگر مدتی است که با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده و متاهل است. این زوج هنوز فرزندی ندارند اما کنار هم روزگار خوشی دارند. اشکان خطیبی و همسرش از زندگی کردن با یکدیگر احساس خوشبختی می کنند و زندگی بی حاشیه ای دارند.

اشکان خطیبی

بیوگرافی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 19 مهر 1358 در تهران، مجری و بازیگر است.

این هنرمند توانای کشورمان فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در کنار بازیگری به اجرا، تهیه کنندگی، کارگردانی، خوانندگی و نوازندگی و تدریس نیز می پردازد.

اشکان خطیبی در سرآسیاب ملارد استان البرز و در خانواده هنری متولد شد. پدر او اهل شعر و ادبیات و مادر ایشان علاقمند به کارهای هنری بود. اشکان خطیبی برادری به نام عرفان دارد که در زمینه موسیقی تعلیم دیده است.

ازدواج اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در سال 91 ازدواج نمود اما پس از مدتی از همسر خود جدا شده و بار دیگر در 37 سالگی در سال 95 با آناهیتا درگاهی ازدواج کرد.

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر توانای سینمای ایران و متولد 8 بهمن 1365 در تهران است که در سال 1393 با محمد پروین (بازیکن فوتبال) پسر علی پروین ازدواج کرد اما این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند و در سال 95 با اشکان خطیبی ازدواج نمود.

اشکان خطیبیورود اشکان خطیبی به دنیای هنر

اشکان خطیبی در سال 77 بعد از معرفی از طرف تئاتر دانشجویی در فیلم دفتری از آسمان به ایفای نقش پرداخت اما این فیلم پخش نشد و بعد از آن تئاتر را به صورت حرفه ای دنبال کرد و با بزرگانی همچون هما روستا، علیرضا کوشک جلالی و بیشتر از همه محمد رحمانیان همکاری داشته است.

اولین تجربه کارگردانی اشکان خطیبی در تئاتر به سال 81 و نمایش «مرگ و دوشیزه» مربوط می شود. اشکان خطیبی تاکنون در نمایش هایی همچون «زمستان»، «مانیفیست چو»، «خدای کشتار»، «مجلس ضربت زدن» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

اشکان خطیبی در عرصه تلویزیون و سینما

اشکان خطیبی به بازیگری علاقه زیادی نداشته و به دلایل مالی وارد این عرصه شد . او می گوید :

«به بازیگری علاقه چندانی نداشتم و شروع بازیگری ام دلیلی دم دستی ای داشت. به پول احتیاج داشتم و در آن سال ها نمی توانستم از هیچ حرفه دیگری آن طور که از بازیگری پول درمی آوردم، درآمد داشته باشم. تئاتر کم درآمد و پرخرج بود و با بازی در تلویزیون می توانستم خرج کارهای تئاتری ام را در بیارم. این طوری شد که بازیگر شدم.»

ورود اشکان خطیبی به تلویزیون به سال 1378 و ایفای نقش در سریال همسفر به کارگردان باقری جعفری باز می گردد. او سال 83 در فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک ایفای نقش نمود و وارد عرصه سینما شد.

اشکان خطیبیاشکان خطیبی در عرصه موسیقی

این هنرمند در سال دوم دانشگاه و پس از آشنایی با بابک سعیدی(آهنگساز و استاد موسیقی ) یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل داده و سپس در تئاترها به عنوان آهنگساز شروع به فعالیت نمودند.

وی تا سال 96 سرپرستی یک گروه موسیقی بنام ترافیک را برعهده داشت و در نواختن پیانو، ویولن، گیتار و گاهی هم ساز دهنی تخصص فراوانی دارد.

خطیبی با گروهی از دوستان خود موزیک ویدوی جذابی به نام دستاتو بده من را در روزهای منتهی به نوروز 99 منتشر نمود که با استقبال فراوانی روبرو شد.

اشکان خطیبی در عرصه تدریس ، داوری و اجرا

اشکان خطیبی در زمینه ترجمه زبان انگلیسی دارای دو مدرک معتبر است و گاهی نمایش نامه های انگلیسی را به فارسی ترجمه می کند.

او در خارج از کشور تدریس بازیگری صحنه را مدتی بر عهده داشت اما اکنون در حال آموزش بازیگری در یک موسسه هنری است. اشکان خطیبی معتقد است افرادی که قبل از همه صحنه را تجربه کنند همیشه موفق ترند و آموزش های اساسی می بینند، به همین دلیل یکی از سبک های تدریس ایشان، تدریس روی صحنه تئاتر می باشد.

اشکان خطیبی در عرصه اجرا نیز تبحر دارد و به عنوان مجری در برنامه هایی همچون «خانه طرح نو»، «بهارستان» و «فرمول یک» و «گپ» حضور داشت. او در سال 96 یکی از مربی های مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه بود و در استعدادیابی چهره های نوظهور استندآپ حضور داشت.

داوری اشکان خطیبی در برنامه خندوانه

اشکان خطیبی علاوه بر این فعالیت ها رستورانی به نام نعنا را اداره می کرد اما به دلیل مشغله بازیگری فرصت کافی برای رستوران داری نداشته و آن را کنار گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    6

    چراخوبامون میرن کاش میموندن امیدمون بعدازخدا تو این دلتنگیها بودن😔

  • ناشناس
    1

    اشکان خطیب ویا هرکدام از بازیکنان فوتبالی رفتند خوش باشند وسلامت سلامتی را برای همگان بخواهیم تا خیر وبرکتش بازتاب داشته باشه برا خودمان

  • ایرانی
    0

    برگرد واز نو شروع کن!
    همه جای دنیا رو بگردی آخر به این می رسه که هیجا وطن نمی شه.

  • کیسان‌
    1

    اشکانم رفت !!!! همه رفتن که،،،

  • فرشته
    2

    بازیگر جذاب ودوست داشتنی و توانمندی هست..خدا پشت و پناهش..

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه